Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Du kan også få en på apoteket
Du kan også få en på apoteket
jeg kunne hellere ikke faa en paa apoteket
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Line8700 skriver: Er derinde nu og kan ikke finde der hvor man bestiller, eller noget om babypakker for den sags skyld
Er derinde nu og kan ikke finde der hvor man bestiller, eller noget om babypakker for den sags skyld
Det kan være de har droppet det igen. Noah er 15 måneder, så er et stykke tid siden, jeg gjorde det.
Joyce1986 skriver: Vi har fået gratis pakker fra: Babysam, Libero, Matas, Kære Børn og Rema1000 Og synes de bedste pakker var Libero, Kære Børn og Rema1000 Libero er dog først mulig at få 2 måneder før termin, og man skal tilmeldes på deres hjemmeside
Vi har fået gratis pakker fra:
Babysam, Libero, Matas, Kære Børn og Rema1000
Og synes de bedste pakker var Libero, Kære Børn og Rema1000
Libero er dog først mulig at få 2 måneder før termin, og man skal tilmeldes på deres hjemmeside
hvordan finder man noget om den fra kærebørn... kan ik lige se den på deres hjemmeside...
Kay skriver: hvordan finder man noget om den fra kærebørn... kan ik lige se den på deres hjemmeside...
Vi var bare inde i butikken og købe et enkelt sæt tøj, også blev vi tilbudt sådan en pakke, har hørt om folk der også bare er gået ind og spurgt efter dem..
Joyce1986 skriver: Vi var bare inde i butikken og købe et enkelt sæt tøj, også blev vi tilbudt sådan en pakke, har hørt om folk der også bare er gået ind og spurgt efter dem..
det må jeg prøve
matas har også en god pakke.
og husk a gå langt udenom bogklubber og lign og læs det med småt.
man kan godt få tilmeldt sig alt muligt, man fortryder og som er svært a komme ud af
Noahmor skriver: Det kan være de har droppet det igen. Noah er 15 måneder, så er et stykke tid siden, jeg gjorde det.
Er det inde på deres hjemmeside, man kan bestille den? Jeg kan nemlig ikke finde det derinde?
Guldimaven skriver: Er det inde på deres hjemmeside, man kan bestille den? Jeg kan nemlig ikke finde det derinde?
Jeg var lige inde og kigge og kunne heller ikke finde det, så tror måske de har droppet det. Men prøv da at spørge i din lokale brugs.
Noahmor skriver: Jeg var lige inde og kigge og kunne heller ikke finde det, så tror måske de har droppet det. Men prøv da at spørge i din lokale brugs.
Ja, tak for det.. Det gør jeg.
hvordan får man den fra coop?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128