Gratis startpakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Gravid2012

rikkeregnbue skriver:

Du kan også få en på apoteket

jeg kunne hellere ikke faa en paa apoteket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Noahmor

Line8700 skriver:

Er derinde nu og kan ikke finde der hvor man bestiller, eller noget om babypakker for den sags skyld

Det kan være de har droppet det igen. Noah er 15 måneder, så er et stykke tid siden, jeg gjorde det. 

Anmeld

18. april 2012

Kay

Joyce1986 skriver:

Vi har fået gratis pakker fra:

Babysam, Libero, Matas, Kære Børn og Rema1000

Og synes de bedste pakker var Libero, Kære Børn og Rema1000

Libero er dog først mulig at få 2 måneder før termin, og man skal tilmeldes på deres hjemmeside

hvordan finder man noget om den fra kærebørn... kan ik lige se den på deres hjemmeside...

Anmeld

18. april 2012

JH12

Kay skriver:

hvordan finder man noget om den fra kærebørn... kan ik lige se den på deres hjemmeside...

Vi var bare inde i butikken og købe et enkelt sæt tøj, også blev vi tilbudt sådan en pakke, har hørt om folk der også bare er gået ind og spurgt efter dem..

Anmeld

18. april 2012

Kay

Joyce1986 skriver:

Vi var bare inde i butikken og købe et enkelt sæt tøj, også blev vi tilbudt sådan en pakke, har hørt om folk der også bare er gået ind og spurgt efter dem..

det må jeg prøve

Anmeld

18. april 2012

LR85

matas har også en god pakke.

og husk a gå langt udenom bogklubber og lign og læs det med småt.

man kan godt få tilmeldt sig alt muligt, man fortryder og som er svært a komme ud af

Anmeld

18. april 2012

Guldimaven

Noahmor skriver:

Det kan være de har droppet det igen. Noah er 15 måneder, så er et stykke tid siden, jeg gjorde det. 

Er det inde på deres hjemmeside, man kan bestille den? Jeg kan nemlig ikke finde det derinde?

Anmeld

18. april 2012

Noahmor

Guldimaven skriver:

Er det inde på deres hjemmeside, man kan bestille den? Jeg kan nemlig ikke finde det derinde?

Jeg var lige inde og kigge og kunne heller ikke finde det, så tror måske de har droppet det. Men prøv da at spørge i din lokale brugs. 

Anmeld

18. april 2012

Guldimaven

Noahmor skriver:

Jeg var lige inde og kigge og kunne heller ikke finde det, så tror måske de har droppet det. Men prøv da at spørge i din lokale brugs. 

Ja, tak for det.. Det gør jeg. 

Anmeld

18. april 2012

Ditte-3

hvordan får man den fra coop?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.