Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Line8700 skriver: Hejsa i skønne piger. Selv om jeg kun er i uge 5, kan jeg godt lide at være lidt på forkant. Hvor kan man bestille gratis startpakker henne? Ikke fordi jeg vil bestille dem endnu, men som sagt så kan jeg godt lide at være på forkant, så jeg ved det, når den tid kommer.
Hejsa i skønne piger.
Selv om jeg kun er i uge 5, kan jeg godt lide at være lidt på forkant.
Hvor kan man bestille gratis startpakker henne? Ikke fordi jeg vil bestille dem endnu, men som sagt så kan jeg godt lide at være på forkant, så jeg ved det, når den tid kommer.
Pampers og libero
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Du kan også få en på apoteket
Du kan også få en på apoteket
Kan man godt hente dem efter man har født? Hvad går man fx, ned og siger.. hvis det er i Rema1000?
de skal bestilles på nettet allesammen
rikkeregnbue skriver: Jeg spurgte slet ikke efter den eller noget, ekspedienten kom bare med den til mig
Jeg spurgte slet ikke efter den eller noget, ekspedienten kom bare med den til mig
oki
Nettorvet har også. Der skal duGOG have medlemskort til Coop. Til gengæld skal man ikke skrive terminsdag, så alle i din familie med Coop kort kan bestille til dig. Vi fik så mange pakker at vi ikke købte nogle bleer i str. 1.
Noahmor skriver: Nettorvet har også. Der skal duGOG have medlemskort til Coop. Til gengæld skal man ikke skrive terminsdag, så alle i din familie med Coop kort kan bestille til dig. Vi fik så mange pakker at vi ikke købte nogle bleer i str. 1.
Hvor gør man det henne??
Line8700 skriver: Hvor gør man det henne??
Du bestiller på nettorvet.dk og så afhenter du i din lokale brugs. Dengang vi fik pakkerne, var der en hel pakke newborn i hver baby pakke.
Noahmor skriver: Du bestiller på nettorvet.dk og så afhenter du i din lokale brugs. Dengang vi fik pakkerne, var der en hel pakke newborn i hver baby pakke.
Hold da op. Lækkert. Så kan man vel også hente dem i Kvickly. Det er jo også Coop.
Line8700 skriver: Hold da op. Lækkert. Så kan man vel også hente dem i Kvickly. Det er jo også Coop.
Er derinde nu og kan ikke finde der hvor man bestiller, eller noget om babypakker for den sags skyld
Vi har fået gratis pakker fra:
Babysam, Libero, Matas, Kære Børn og Rema1000
Og synes de bedste pakker var Libero, Kære Børn og Rema1000
Libero er dog først mulig at få 2 måneder før termin, og man skal tilmeldes på deres hjemmeside
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128