Gratis startpakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Kongmulle

Line8700 skriver:

Hejsa i skønne piger.

Selv om jeg kun er i uge 5, kan jeg godt lide at være lidt på forkant.

Hvor kan man bestille gratis startpakker henne? Ikke fordi jeg vil bestille dem endnu, men som sagt så kan jeg godt lide at være på forkant, så jeg ved det, når den tid kommer.

Pampers og libero

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

EKBJ

rikkeregnbue skriver:

Du kan også få en på apoteket

Kan man godt hente dem efter man har født? 

Hvad går man fx, ned og siger.. hvis det er i Rema1000?

Anmeld

18. april 2012

frk andreasen

de skal bestilles på nettet allesammen

Anmeld

18. april 2012

Kay

rikkeregnbue skriver:

Jeg spurgte slet ikke efter den eller noget, ekspedienten kom bare med den til mig

oki

Anmeld

18. april 2012

Noahmor

Line8700 skriver:

Hejsa i skønne piger.

Selv om jeg kun er i uge 5, kan jeg godt lide at være lidt på forkant.

Hvor kan man bestille gratis startpakker henne? Ikke fordi jeg vil bestille dem endnu, men som sagt så kan jeg godt lide at være på forkant, så jeg ved det, når den tid kommer.

Nettorvet har også. Der skal duGOG have medlemskort til Coop. Til gengæld skal man ikke skrive terminsdag, så alle i din familie med Coop kort kan bestille til dig. Vi fik så mange pakker at vi ikke købte nogle bleer i str. 1. 

Anmeld

18. april 2012

Line8700

Noahmor skriver:

Nettorvet har også. Der skal duGOG have medlemskort til Coop. Til gengæld skal man ikke skrive terminsdag, så alle i din familie med Coop kort kan bestille til dig. Vi fik så mange pakker at vi ikke købte nogle bleer i str. 1. 

Hvor gør man det henne??

Anmeld

18. april 2012

Noahmor

Line8700 skriver:

Hvor gør man det henne??

Du bestiller på nettorvet.dk og så afhenter du i din lokale brugs. Dengang vi fik pakkerne, var der en hel pakke newborn i hver baby pakke.

Anmeld

18. april 2012

Line8700

Noahmor skriver:

Du bestiller på nettorvet.dk og så afhenter du i din lokale brugs. Dengang vi fik pakkerne, var der en hel pakke newborn i hver baby pakke.

Hold da op. Lækkert. Så kan man vel også hente dem i Kvickly. Det er jo også Coop.

Anmeld

18. april 2012

Line8700

Line8700 skriver:

Hold da op. Lækkert. Så kan man vel også hente dem i Kvickly. Det er jo også Coop.

Er derinde nu og kan ikke finde der hvor man bestiller, eller noget om babypakker for den sags skyld

Anmeld

18. april 2012

JH12

Vi har fået gratis pakker fra:

Babysam, Libero, Matas, Kære Børn og Rema1000

Og synes de bedste pakker var Libero, Kære Børn og Rema1000

Libero er dog først mulig at få 2 måneder før termin, og man skal tilmeldes på deres hjemmeside

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.