Sådan.... Det går frem ad med Lina's vægt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Laulund87

Mira0911 skriver:

Jeg tænker virkelig også... Jeg ved hvis jeg siger ja, så er det på sp's præmisser fordi hun presser mig, og ikke min egen vilje til at selv ville det... 

Jeg sad bare tudet og tudet foran hende da hun var her... 

Jeg er ked af at det er så svært for dig

Man føler det er lidt et slag i maven og hvis du virkelig ikke føler du kan gøre det, så skal du lade være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Mira0911

Laulund87 skriver:

Jeg er ked af at det er så svært for dig

Man føler det er lidt et slag i maven og hvis du virkelig ikke føler du kan gøre det, så skal du lade være

Ja, men så længe hun presser på, har jeg overhovedet ikke lyst til det... 

Jeg tænker så det knager og brager.... 

Anmeld

18. april 2012

Mira0911

Linea skriver:

Hej

Jeg kan godt forstå, at det er grænseoverskridende for dig, for man kan jo godt at føle, at der ligger en kritik bag ved tilbudet om hjælp ved denne metode. En kritik der går på, om man nu gør det godt nok som mor, og så bliver det svært og meget personligt. 

Hvis jeg stod i din situation, tror jeg jeg ville have de samme overvejelser og betænkligheder, men på den anden side tror jeg, at jeg ville ende med at takke ja tilbudet, fordi jeg selv ville være bekymret over min lille pige og den manglende aktivitet/mundtlighed - og derfor gerne ville vide, at jeg havde gjort alt som mor for at hjælpe hende godt på vej og frem i verden.

Men det er jo dit valg. Og du skal gøre det, du føler er rigtigst!!!

Helt bestemt... Fordi det er grænseoverskridende for mig, er også fordi jeg har haft noget af en turbolent (staves) barndom, det spiller også ind, om jeg nu gør det godt nok for Lina osv osv.... 

Det er så grænseoverskridende for mig, især når sp presser på, og det får hun bestemt ikke noget ud af... Så længe hun presser mig, gør jeg det ikke... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.