hvornår virker ppillerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

har været på ppiller i seks år, men stoppede i november pga pb, blev gravid, men mistede i januar. og så besluttede vi os for, at jeg startede på ppiller igen, og så venter vi med pb.
og som sagt, så har jeg ikke haft mens endnu. så jeg er startet op på pillerne, selvom jeg ikke har mens.

det er mere det, at når jeg er startet op, selvom jeg ikke har mens, så ved jeg ikke, hvornår de begynder at virke, som de skal. det har jeg aldrig gjort, har ALTID startet på dem, som jeg skal, og aldrig holdt en længere pause end en uge.

hvis jeg var dig ville jeg tage den "pakke" færdig du er igang med nu, altså de 21 piller, hvor jeg stadig beskyttede mig med andet, og så efter den 7 dages pause starte igen og så der stoppe med ekstra beskyttelse...

bare for at være sikker tænker jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

hvis jeg var dig ville jeg tage den "pakke" færdig du er igang med nu, altså de 21 piller, hvor jeg stadig beskyttede mig med andet, og så efter den 7 dages pause starte igen og så der stoppe med ekstra beskyttelse...

bare for at være sikker tænker jeg

det tror jeg, er den bedste mulighed i hvert fald.

Anmeld

18. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

det tror jeg, er den bedste mulighed i hvert fald.

held og lykke med det ihvætifal

Anmeld

18. april 2012

Clisolka

Anonym skriver:

jeg tog den ikke, som man normalt skal, på første mens.dag jeg har ikke haft mens siden 26. november, og begyndte bare.. har ingen mens, men fik at vide, jeg kunne "fremprovokere" mens, ved at begynde på ppiller igen

Jeg gjorde det samme da jeg skulle fremprovokere min mens inden jeg startede på arbejde igen efter barslen. 

Vi beskyttede os ekstra godt den næste måneds tid - just in case 

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

held og lykke med det ihvætifal

mange tak og tak for hjælpen!

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg gjorde det samme da jeg skulle fremprovokere min mens inden jeg startede på arbejde igen efter barslen. 

Vi beskyttede os ekstra godt den næste måneds tid - just in case 

kom mens så som det skulle, efter du bare begyndte?

Anmeld

19. april 2012

mortilnoahogmelina

Da jeg skulke starte efter jeg havde født . Sagde min læge jeg skulke beskytte mig dden første måned . Altså de første 21 dage .

Anmeld

19. april 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jeps 

Anmeld

19. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

selv tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.