LR85 skriver:
Det er en god ide, specielt det med forkælelsesgaver, tror jeg faktisk dene ene a dem jeg kender, ville blive glad for.
Det er jo så forskelligt med tøjet, har selv lige vasket 5 sorte sække tøj, til vores lillebror der kommer om en måned, og jeg øsnker mig bestemt IKKE tøj, da vi har aaaaalt for meget.
legetøj er også en god ide, da det jo er noget slidt og forbrugt, det som storebror har brugt.
Ja, det er selvfølgelig meget forskelligt hvad man har af tøj og legetøj, og kræver måske at det er nogen man ser forholdsvis tit, så man har en ide om hvad status er
.
Det kan også være noget man bare ikke fik købt første gang. Jeg ville egentlig gerne have haft nogen af de der plastringe, der kan hænge ned fra barnevognen, som baby kan gribe efter som noget af det første. De koster næsten ingenting, men jeg fik aldrig fat i nogen, før min datter var for stor. Dem ønsker jeg mig stadig.
Ellers et tip hvis du er ovre i vin og chokoladeafdelingen. Jeg fik en flaske champagne på forhånd her den anden dag, og den blev jeg bare rigtig glad for. Det virker så festligt, og er bare noget helt andet end en flaske vin. Jeg glæder mig vildt til vi skal poppe den, når vi kommer hjem med den lille, selvom jeg nok bare selv skal smage en lille tår.
Anmeld