Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Diana... skriver:Ja os mig havet sådan en bog hvor der står hvad de betyder det synes jeg var meget spændende. men så min kloge kæreste kom til at tænke på at hvis man rykket lidt rund på vores bogstaver ville vi få 2 andre navne.Diana=NadiaClaus=Lucas Så det var hvad vores baby skulle hedde og hvis det bliver en pige næste gang skal hun hedde nadia hvis det bliver en dreng har vi et problem hi hi
Nej hvor genialt Diana Hvor er det fantastisk. Må prøve ,Asiitncrh : Christinaikhenk : HenrikEj, det dur ikke. Det er da den bedste og mest søde historie jeg længe har hørt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chritinap skriver: Nej hvor genialt Diana Hvor er det fantastisk. Må prøve ,Asiitncrh : Christinaikhenk : HenrikEj, det dur ikke. Det er da den bedste og mest søde historie jeg længe har hørt
Jeg synes NADIA er det smukkeste og pæneste navn i hele verden Det var et godt navn til jeres datter, og iøvrigt fed måde at finde ud af det på. Min svigerinde hedder Diana til mellemnavn, så hun ville bare tro vi opkaldte vores pige efter hende hvis vi valgt det navn og det går ikke (men har faktisk foreslået det navn (Diana) for manden)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128