har i ikk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.917 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. april 2009

christinam

nogle søde navne til en pige , det skal ikk være et navn alle hedder hun skal hedder helene møller til mellemnavn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Der er rigtig mange tråde herinde med præcis samme emne - prøv f.eks. at kigge lidt i dem, der er masser af gode bud på søde og specielle pigenavne.

Anmeld

12. april 2009

Rasmine

Jeg synes dælme også der er masser af indlæg med navne i, du må bare gå igennem dem.

Eller gå på dst.dk, statistik over navne feks.

Anmeld

12. april 2009

Diana...

Uhha rigtig mange indlæg er der. men du har da spurgt en gang har du ikke el var det drenge navne?

Anmeld

12. april 2009

christinam

Diana... skriver:

Uhha rigtig mange indlæg er der. men du har da spurgt en gang har du ikke el var det drenge navne?

drenge navne ! ved godt hvad han skal hedde hvis det bliver en dreng, men pigen kun at hun skal hedde helene til mellennavn efter min mormor

Anmeld

12. april 2009

Diana...

termin26okt skriver:

drenge navne ! ved godt hvad han skal hedde hvis det bliver en dreng, men pigen kun at hun skal hedde helene til mellennavn efter min mormor

Oki.. Jeg fandt dit indlæg det var os pige navne. nåå håber du finder dit drømme navn til din lille spir.

Hov man kan faktisk låne nogen bøger med navne hvor der os står hvad navnet betyder osv.

Anmeld

12. april 2009

christinam

ja har jeg gjordt , men ja lige ved og læse i dem ja man bliver bare mere forviret sys jeg

Anmeld

12. april 2009

Stumpen

Slap af, du er i uge 12, så der er masser af tid at gå og finde på det rigtige navn..
Jeg selv er i uge 30 og har da en lille liste, men vælger ikke navn før babyen er ude, så jeg kan se hvad det er for en størrelse der er kommet til verden..

Anmeld

12. april 2009

Kvindemin

termin26okt skriver:

ja har jeg gjordt , men ja lige ved og læse i dem ja man bliver bare mere forviret sys jeg

Det er også rigtig hyggeligt at tænke på navne, gjorde jeg meget selv i

Anmeld

12. april 2009

Diana...

Chritinap skriver:

Det er også rigtig hyggeligt at tænke på navne, gjorde jeg meget selv i

Ja os mig havet sådan en bog hvor der står hvad de betyder det synes jeg var meget spændende. men så min kloge kæreste kom til at tænke på at hvis man rykket lidt rund på vores bogstaver ville vi få 2 andre navne.

Diana=Nadia
Claus=Lucas

Så det var hvad vores baby skulle hedde og hvis det bliver en pige næste gang skal hun hedde nadia hvis det bliver en dreng har vi et problem hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.