Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Valle81 skriver: Jeg siger sunket en hej del. Maven har helt ændret form fra rund og spids til aflang
Jeg siger sunket en hej del. Maven har helt ændret form fra rund og spids til aflang
YES MANNER!!!! Hvor er jeg glad for, at vi ikke er de eneste der synes den er sunket
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grøn · ært skriver: Altså, nu sidder jeg og sammenligner billeder. Og er det bare ønsketænkning min kæreste og jeg har eller er min mave faktisk sunket en smule?? Vi synes navlen sidder 'længere nede'..... Navlen kan ses gennem tøjet på det forreste billede, lige over min tommelfinger i den blå stribe på trøjen.
Altså, nu sidder jeg og sammenligner billeder. Og er det bare ønsketænkning min kæreste og jeg har eller er min mave faktisk sunket en smule?? Vi synes navlen sidder 'længere nede'..... Navlen kan ses gennem tøjet på det forreste billede, lige over min tommelfinger i den blå stribe på trøjen.
Jeg stemmer også at den er sunket
grøn · ært skriver: Flertallet bestemmer ;-) hihi, ej. Men tak for din kommentar! :-)
Flertallet bestemmer ;-) hihi, ej. Men tak for din kommentar! :-)
For mig ser den ud til at være sunket
først vil jeg lige sige.. hold op det er en flot mave du har der
ja den er sunket en del sys jeg det ser ud til
For mig ser det nu meget ens ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128