Er maven sunket??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.717 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. april 2012

grøn · ært

Altså, nu sidder jeg og sammenligner billeder. Og er det bare ønsketænkning min kæreste og jeg har eller er min mave faktisk sunket en smule?? Vi synes navlen sidder 'længere nede'..... Navlen kan ses gennem tøjet på det forreste billede, lige over min tommelfinger i den blå stribe på trøjen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

morethanperfect

grøn · ært skriver:

Altså, nu sidder jeg og sammenligner billeder. Og er det bare ønsketænkning min kæreste og jeg har eller er min mave faktisk sunket en smule?? Vi synes navlen sidder 'længere nede'..... Navlen kan ses gennem trøjen på det forreste billede, lige over min tommelfinger i den blå stribe på trøjen.

Ja det syns jeg den er

Anmeld

17. april 2012

grøn · ært

morethanperfect skriver:

Ja det syns jeg den er

JAAAAAAJ  hihi

Anmeld

17. april 2012

lilledittemor

Jeg synes at det ser ud som om at den er sunket

Hvor er du fin!

Anmeld

17. april 2012

grøn · ært

Ditte_Marie skriver:

Jeg synes at det ser ud som om at den er sunket

Hvor er du fin!

JUBIIIIIII 

--og taaak!

Anmeld

17. april 2012

UngMor17

grøn · ært skriver:

Altså, nu sidder jeg og sammenligner billeder. Og er det bare ønsketænkning min kæreste og jeg har eller er min mave faktisk sunket en smule?? Vi synes navlen sidder 'længere nede'..... Navlen kan ses gennem tøjet på det forreste billede, lige over min tommelfinger i den blå stribe på trøjen.

Jeg synes den er sunket RET meget  SUPER smuk mave! Held og lykke med det hele! 

Anmeld

17. april 2012

grøn · ært

UngMor17 skriver:

Jeg synes den er sunket RET meget  SUPER smuk mave! Held og lykke med det hele! 

Endnu mere JUUUUBIIIIIIIIII!!!!  Hold da op det har jeg glædet mig til den gjorde!! 

Og tusinde tak!! 

Anmeld

17. april 2012

morbibi

grøn · ært skriver:

Smiler..... i mine øjne er der ingen forskel

Anmeld

18. april 2012

Valle81

Jeg siger sunket en hej del. Maven har helt ændret form fra rund og spids til aflang

Anmeld

18. april 2012

grøn · ært

morbibi skriver:

Smiler..... i mine øjne er der ingen forskel

Flertallet bestemmer ;-) hihi, ej. Men tak for din kommentar! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.