Hej
Jeg tabte mig et par kilo inden Mikkels fødselsdag. Ikke så meget som planlagt, men jeg var tilfreds,
Nu her under eksamenslæsning, har jeg smidt alle hæmninger og drikker rød cola, og spiser masser af kager og spiser masser af sauce. Så bukserne de strammer herhjemme. Jeg har det SLET ikke dårligt med det. Jeg hader hader de her eksamens perioder, og derfor så bliver jeg nødt til at trøstespise/belønne mig med slik og kager

Så jeg sidder pt. på min flade HELE dagen og spiser, og rører mig slet ikke.
Sådan er det altid når jeg læser hardcore til eksamen. Men jeg ved også, af erfaring, at lige så snart eksamen er ovre så har jeg igen overskud til at begynde at dyrke motion (eller bare røre mig sådan mere end fra bøgerne og spisebordet ud til badeværelset), og spise sundt, så rasler de der 5 kg. jeg har taget på, lynhurtigt af igen.

Jeg har en plan om at jeg denne sommer vil "lære" at løbe 10 km. Jeg har set sådan en løbe plan, om hvordan man kan træner sig op lige så stille og roligt. Det har jeg aldrig kunnet, så det kunne jeg godt tænke mig. Især fordi vi planlægger graviditet her til efteråret, og jeg vil rigtig gerne komme i bedre kondition inden da, så jeg kan klare en forhåbentlig

graviditet uden komplikationer, så jeg kan studere på fuld højde med det jeg plejer imens jeg er gravid. Der er hverken "tid eller penge" til at blive sygemeldt på SU
Anmeld