Sunde-taber-slanke-tøser....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2009

Bastian

pipsen skriver:

Kunne såmænd godt tænke mig at være med på denne tråd. Har lige født for halvanden måned siden og mangler at tabe mig en hel del. Går lidt rundt og ved ikke hvordan jeg får taget hul på det, så inspiration er meget velkomment! Hvor tit skriver I her? Virker nogle af de der "vægtklubber" eller er det spild af penge? Ville være fedt, hvis I skrev lidt om, hvad der virker for jer og hvad der ikke virker... Regner med at starte på motion om 14 dage (fik kejsersnit) det glæder jeg mig meget til, bliver rart rigtigt at bruge kroppen igen.

Vh Lena

Jeg synes det kommer meget an på, hvad der virker for DIG. Jeg er mest motiverede og vedholdende, hvis jeg ved nøjagtig hvor meget jeg må få af hvilke fødevarer. Derfor er Vægtkonsulenterne perfekt for mig, og det virker. Rigtig godt. Og uden at føle sult. Andre har det bedre med Vægtvogternes pointsystem, der er mere fleksibel. Men for mig er systemet for fleksibelt og meget demotiverende. Andre igen styrer helt uden om disse programmer. Så det er om at finde det der er bedst for dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Mutti2

Eva skriver:

Er siden gået helt i stå??
Holder I jeres sunde stil og hvad siger vægten?
Jeg må lige blære mig over min dejlige veninde....hun startede ny livsstil 1. januar. Der sagde hendes vægt 115 kg og i går viste den 98 kg...17 kg, det er fanme godt gået, er bare så stolt af hende. Ikke kun det ydre er ændret men hendes person har ændret sig så meget, hun blomstrer og stråler. Det er vildt så stor en betydning det har...skønt.
Håber at det går lige så godt for alle jer..
Knus Eva..

Hej smukke Eva

Hold da op hvor er det bare flot af din veninde. Du må lige give hende KÆMPE ros herfra. Det er flot at hun kan sætte noget i hovedet, og så gennemføre det.

Jeg har ikke holdt mig på den pæne side af vægt-kurven på det sidste Jeg har helt mistet grebet om at forsøge. Men der har været SÅ meget op og ned ture, så det sidste hvilket også resulterede i en depression, så det aller sidste jeg havde at tænke på var vægten

Men nu har jeg taget beslutningen om at lægge vores liv om. I dag er ALT usundt røget ud i skraldespanden. Og der er købt massevis af sunde frugter, grøntsager, og andre sunde lækkerier.

Nu skal der laves om på vore vaner, og det gælder alt, det er slut med at stå op og tage ud af døren efter en halv time, det er slut med at spise mere usundt end sundt. Og bruge penge på unødvendige ting. Nu skal vi nyde livet og hinanden endnu mere end vi i forvejen gør

Jeg er stolt af min beslutning, og håber vi kan holde det. Det er et håb om at kunne se det lidt mere positivt på det hele, således at jeg kan få endnu mere overskud til min skønne datter.

Så nu starter jeg forfra på en vægt der hedder 71

Så jeg håber på at være lidt mere aktiv herind

Knus Pernille

Anmeld

15. april 2009

LotteN

Her går det faktisk også ganske fint. Vægten går stille og roligt nedad... jeg har tabt mig lidt over 2 kg, så nu mangler jeg små 5 kg til ønskevægten.. og det er bare ved at spise en 1 portion aftensmad og så motion(løb bla. 10 km idag..puha)

Anmeld

20. maj 2009

linemus

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej smukke Eva

Hold da op hvor er det bare flot af din veninde. Du må lige give hende KÆMPE ros herfra. Det er flot at hun kan sætte noget i hovedet, og så gennemføre det.

Jeg har ikke holdt mig på den pæne side af vægt-kurven på det sidste Jeg har helt mistet grebet om at forsøge. Men der har været SÅ meget op og ned ture, så det sidste hvilket også resulterede i en depression, så det aller sidste jeg havde at tænke på var vægten

Men nu har jeg taget beslutningen om at lægge vores liv om. I dag er ALT usundt røget ud i skraldespanden. Og der er købt massevis af sunde frugter, grøntsager, og andre sunde lækkerier.

Nu skal der laves om på vore vaner, og det gælder alt, det er slut med at stå op og tage ud af døren efter en halv time, det er slut med at spise mere usundt end sundt. Og bruge penge på unødvendige ting. Nu skal vi nyde livet og hinanden endnu mere end vi i forvejen gør

Jeg er stolt af min beslutning, og håber vi kan holde det. Det er et håb om at kunne se det lidt mere positivt på det hele, således at jeg kan få endnu mere overskud til min skønne datter.

Så nu starter jeg forfra på en vægt der hedder 71

Så jeg håber på at være lidt mere aktiv herind

Knus Pernille

Hej Pernille

Jeg synes, din beslutning lyder helt fantastisk og vil bare høre, hvordan det går med jer 

- Line

Anmeld

20. maj 2009

linemus

Hej Eva

Nu er jeg blevet nysgerrig efter at høre, hvordan du lagde din livsstil om og tabte de mange kilo. Jeg kan sikkert finde det, hvis jeg går way back i indlæg, men det har jeg ikke tålmodighed til  Håber du vil fortælle om det.

- Line

Anmeld

20. maj 2009

DK

Hej
Jeg tabte mig et par kilo inden Mikkels fødselsdag. Ikke så meget som planlagt, men jeg var tilfreds,

Nu her under eksamenslæsning, har jeg smidt alle hæmninger og drikker rød cola, og spiser masser af kager og spiser masser af sauce. Så bukserne de strammer herhjemme. Jeg har det SLET ikke dårligt med det. Jeg hader hader de her eksamens perioder, og derfor så bliver jeg nødt til at trøstespise/belønne mig med slik og kager  Så jeg sidder pt. på min flade HELE dagen og spiser, og rører mig slet ikke.

Sådan er det altid når jeg læser hardcore til eksamen. Men jeg ved også, af erfaring, at lige så snart eksamen er ovre så har jeg igen overskud til at begynde at dyrke motion (eller bare røre mig sådan mere end fra bøgerne og spisebordet ud til badeværelset), og spise sundt, så rasler de der 5 kg. jeg har taget på, lynhurtigt af igen.

Jeg har en plan om at jeg denne sommer vil "lære" at løbe 10 km. Jeg har set sådan en løbe plan, om hvordan man kan træner sig op lige så stille og roligt. Det har jeg aldrig kunnet, så det kunne jeg godt tænke mig. Især fordi vi planlægger graviditet her til efteråret, og jeg vil rigtig gerne komme i bedre kondition inden da, så jeg kan klare en forhåbentlig graviditet uden komplikationer, så jeg kan studere på fuld højde med det jeg plejer imens jeg er gravid. Der er hverken "tid eller penge" til at blive sygemeldt på SU 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.