Sunde-taber-slanke-tøser....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.459 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. april 2009

Honningblomst

Er siden gået helt i stå??
Holder I jeres sunde stil og hvad siger vægten?
Jeg må lige blære mig over min dejlige veninde....hun startede ny livsstil 1. januar. Der sagde hendes vægt 115 kg og i går viste den 98 kg...17 kg, det er fanme godt gået, er bare så stolt af hende. Ikke kun det ydre er ændret men hendes person har ændret sig så meget, hun blomstrer og stråler. Det er vildt så stor en betydning det har...skønt.
Håber at det går lige så godt for alle jer..
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Honningblomst

Nå, men det ser ud til at alle har tabt det de skulle...stort tillykke med det..
Knus Eva..

Anmeld

15. april 2009

3rollinger

Gid det var saa vel. Men den gode nyhed i mit liv er at min mand er blevet sat paa kur af forskellige grunde, saa nu skal jeg da ikke kaempe alene. Det er alligevel nemmere at spise sundt naar personen ved siden af dig ikke spiser alt muligt som man ikke selv boer spise.

Tillykke til din veninde. Haaber hun kan holde det.

Knus
Trine

Anmeld

15. april 2009

Honningblomst

Trine Spanien skriver:

Gid det var saa vel. Men den gode nyhed i mit liv er at min mand er blevet sat paa kur af forskellige grunde, saa nu skal jeg da ikke kaempe alene. Det er alligevel nemmere at spise sundt naar personen ved siden af dig ikke spiser alt muligt som man ikke selv boer spise.

Tillykke til din veninde. Haaber hun kan holde det.

Knus
Trine

Ej, det lyder da rigtig godt at i kan støtte hinanden. Held og lykke til jer begge...

Ja, det er super af min veninde og hun ved at det er for livet det hun er igang med, så jeg er sikker på at hun er mellem de 10 % som faktisk kan holde det...men der er jo lang vej endnu.

Knus og dejlig dag til dig...

Anmeld

15. april 2009

A.

nix men jeg kommer snart på banen

Anmeld

15. april 2009

lonemus

Jeg er stadig med, tæller kalorier og tænker fornuftigt.
Er faktisk begyndt at blive dårlig, de dage jeg spiser usundt....ondt i maven, kvalme og hovedpine....

er begyndt at cykle mere

Anmeld

15. april 2009

Diana...

Siden den 21 februar har jeg tabt 14 kg og jeg mangler lige 7 kg endnu det er 8 kg mere jeg har tabt end jeg tog på under graviditeten og er sikker på de os snart er væk glæder mig til jeg skal i gang med at løbe igen men jeg skal lige have penge til et par gode løbe sko ind til da må der blive nogen gode lange ture et par gange om dagen med baby og hunden men det os bedre end ingen ting, og her spiser vi bare sund følger ikke nogen kur el noget for det gider jeg ikke vi tænker bare over hvad vi propper i munden og der ryger os et lille stykke chokolade ind engang i mellem alt med måde.

Knus Diana og god vind til alle.

Anmeld

15. april 2009

Diana...

Eva skriver:

Er siden gået helt i stå??
Holder I jeres sunde stil og hvad siger vægten?
Jeg må lige blære mig over min dejlige veninde....hun startede ny livsstil 1. januar. Der sagde hendes vægt 115 kg og i går viste den 98 kg...17 kg, det er fanme godt gået, er bare så stolt af hende. Ikke kun det ydre er ændret men hendes person har ændret sig så meget, hun blomstrer og stråler. Det er vildt så stor en betydning det har...skønt.
Håber at det går lige så godt for alle jer..
Knus Eva..

Super flot af din veninde er sikker på hun nok skal nå sit mål når hun allerede er nået så langt og så har hun jo os dig at støtte sig op af. kan godt forstå at hun blomster og stråler man får det bare meget bedre med sig selv.

Knus Diana

Anmeld

15. april 2009

Bastian

Jeg har de første tre måneder af året fulgt vægtkonsulenterne (dog uden at gå til vejning). Nu er jeg mindre fokuseret på at veje mad, men tænker selvfølgelig meget over hvad jeg spiser. Til gengæld er jeg begyndt at løbe, hvilket er vildt fedt! Jeg har tabt mig 7 kilo og mangler et par stykker mere, før jeg er helt tilfreds.

Anmeld

15. april 2009

pipsen

Kunne såmænd godt tænke mig at være med på denne tråd. Har lige født for halvanden måned siden og mangler at tabe mig en hel del. Går lidt rundt og ved ikke hvordan jeg får taget hul på det, så inspiration er meget velkomment! Hvor tit skriver I her? Virker nogle af de der "vægtklubber" eller er det spild af penge? Ville være fedt, hvis I skrev lidt om, hvad der virker for jer og hvad der ikke virker... Regner med at starte på motion om 14 dage (fik kejsersnit) det glæder jeg mig meget til, bliver rart rigtigt at bruge kroppen igen.

Vh Lena

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.