Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitty skriver: .... En LILLEBROR! Her er lillebror, der allerede spiller med musklerne og fortæller storebror, at han bare kan komme an Han er lige som han skal være. Vejede 123 gr og havde en hovedstørrelse der passede til 19+0 Der er vist noget med store hoveder i vores familie... Profilen ligner Boas rigtig meget, så jeg er SPÆNDT på at hilse på ham til september! Nu starter navnedebatten for alvor.. Men det forbliver hemmeligt til fødslen, ligesom med Boas!
.... En LILLEBROR!
Her er lillebror, der allerede spiller med musklerne og fortæller storebror, at han bare kan komme an
Han er lige som han skal være. Vejede 123 gr og havde en hovedstørrelse der passede til 19+0 Der er vist noget med store hoveder i vores familie...
Profilen ligner Boas rigtig meget, så jeg er SPÆNDT på at hilse på ham til september!
Nu starter navnedebatten for alvor.. Men det forbliver hemmeligt til fødslen, ligesom med Boas!
Neeeiiii der tog den mave godt nok fusen på mig
Stort tillykke med lillebror, hvor er det fantastisk søde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med lillebror. Det bliver da bare fantastisk med sådan et par tætte drenge
Æj, hvor er I tarvelige med alle de kønsscanninger hele tiden! Hvis I var klar over, hvor meget det frister os, der forsøger at holde sig i skinnet til MD-scanningen!
Men ih hvor er det nogle rigtige gode scanningsbilleder - de er vildt gode! Jeg synes, de plejer at være mere grumsede (hvis du forstår, hvad jeg mener).
Stort tillykke med lillebror!
Hvor dejligt!! Stort stort tillykke
Stort tillykke med lillebror! Sikke nogle finde billeder!
Ja det med drengenavne er ikke nemt
Endnu en gang tillykke. Det er jo fantastisk. Spændende med navnedebatten. Det var ikke helt nemt herhjemme.
KH Malene
Stort tillykke med lillebror i maven - hvor er det spændende med endnu en lille fyr (:
SKØNT billede, og tillykke med bettemanden
Yaaih!! Tillykke! Ork det blir sejt med sådan et par brødre så tæt på hinanden. Det får de stensikkert en hel masse ud af! Vil ikke gætte på navnet, men glæde mig til det bliver afsløret. Glæder mig også til flere billeder af din smukke mave. Håber i ellers har det godt. Knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128