øko-miraklet, 16+6 er......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

Becks

kitty skriver:

.... En LILLEBROR! 

Her er lillebror, der allerede spiller med musklerne og fortæller storebror, at han bare kan komme an

Han er lige som han skal være. Vejede 123 gr og havde en hovedstørrelse der passede til 19+0   Der er vist noget med store hoveder i vores familie...

Profilen ligner Boas rigtig meget, så jeg er SPÆNDT på at hilse på ham til september!

Nu starter navnedebatten for alvor.. Men det forbliver hemmeligt til fødslen, ligesom med Boas!

Neeeiiii der tog den mave godt nok fusen på mig

Stort tillykke med lillebror, hvor er det fantastisk søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Nettemor

Stort tillykke med lillebror. Det bliver da bare fantastisk med sådan et par tætte drenge

Anmeld

17. april 2012

Krussedulle

kitty skriver:

.... En LILLEBROR! 

Her er lillebror, der allerede spiller med musklerne og fortæller storebror, at han bare kan komme an

Han er lige som han skal være. Vejede 123 gr og havde en hovedstørrelse der passede til 19+0   Der er vist noget med store hoveder i vores familie...

Profilen ligner Boas rigtig meget, så jeg er SPÆNDT på at hilse på ham til september!

Nu starter navnedebatten for alvor.. Men det forbliver hemmeligt til fødslen, ligesom med Boas!

Stort tillykke det er SÅ skønt! Mine to store drenge har meget glæde af hinanden!

Anmeld

17. april 2012

piadas

Æj, hvor er I tarvelige med alle de kønsscanninger hele tiden! Hvis I var klar over, hvor meget det frister os, der forsøger at holde sig i skinnet til MD-scanningen!

Men ih hvor er det nogle rigtige gode scanningsbilleder - de er vildt gode! Jeg synes, de plejer at være mere grumsede (hvis du forstår, hvad jeg mener).

Stort tillykke med lillebror!

Anmeld

18. april 2012

DK

Hvor dejligt!! Stort stort tillykke

Anmeld

18. april 2012

Mom2012

kitty skriver:

.... En LILLEBROR! 

Stort tillykke med lillebror!  Sikke nogle finde billeder!

Ja det med drengenavne er ikke nemt

Anmeld

18. april 2012

Malene76

kitty skriver:

.... En LILLEBROR! 

Endnu en gang tillykke. Det er jo fantastisk.  Spændende med navnedebatten. Det var ikke helt nemt herhjemme.

KH Malene

Anmeld

18. april 2012

M (:

Stort tillykke med lillebror i maven - hvor er det spændende med endnu en lille fyr (:

Anmeld

18. april 2012

JH12

SKØNT billede, og tillykke med bettemanden

Anmeld

18. april 2012

Mettemus

Yaaih!! Tillykke! Ork det blir sejt med sådan et par brødre så tæt på hinanden. Det får de stensikkert en hel masse ud af! Vil ikke gætte på navnet, men glæde mig til det bliver afsløret. Glæder mig også til flere billeder af din smukke mave. Håber i ellers har det godt.  Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.