øko-miraklet, 16+6 er......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.582 visninger
20 svar
0 synes godt om
17. april 2012

otlitrom

.... En LILLEBROR! 

Her er lillebror, der allerede spiller med musklerne og fortæller storebror, at han bare kan komme an

Han er lige som han skal være. Vejede 123 gr og havde en hovedstørrelse der passede til 19+0   Der er vist noget med store hoveder i vores familie...

Profilen ligner Boas rigtig meget, så jeg er SPÆNDT på at hilse på ham til september!

Nu starter navnedebatten for alvor.. Men det forbliver hemmeligt til fødslen, ligesom med Boas!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Mutti2B

Weeee, TILLYKKE med lillebror

Anmeld

17. april 2012

FrkT

Ihhhh stort tillykke med den kommende lillebror. Men hvis han ligner Boas bliver han jo også super smuk, så det kan I bestemt ikke klage over  Nu du ikke vil afsløre navnet, når I bestemmer jer for det, vil jeg bare høre om det bliver et færøsk navn?

Og så tog jeg sq fejl.... men er super glad på dine/jeres vegne, og er sikker på at Boas og lillebror kommer til at få super meget glæde af hinanden! 

Anmeld

17. april 2012

Kruse90

kitty skriver:

.... En LILLEBROR! 

Her er lillebror, der allerede spiller med musklerne og fortæller storebror, at han bare kan komme an

Han er lige som han skal være. Vejede 123 gr og havde en hovedstørrelse der passede til 19+0   Der er vist noget med store hoveder i vores familie...

Profilen ligner Boas rigtig meget, så jeg er SPÆNDT på at hilse på ham til september!

Nu starter navnedebatten for alvor.. Men det forbliver hemmeligt til fødslen, ligesom med Boas!

eeej, jeg gættede forkert
Men dejligt med en lillebror til Boas.
Det er da også skide praktisk at det er en dreng hehe

Anmeld

17. april 2012

otlitrom

FrkT skriver:

Ihhhh stort tillykke med den kommende lillebror. Men hvis han ligner Boas bliver han jo også super smuk, så det kan I bestemt ikke klage over  Nu du ikke vil afsløre navnet, når I bestemmer jer for det, vil jeg bare høre om det bliver et færøsk navn?

Og så tog jeg sq fejl.... men er super glad på dine/jeres vegne, og er sikker på at Boas og lillebror kommer til at få super meget glæde af hinanden! 

Vi har slet ikke fundet et navn endnu, så jeg ved det ikke... Vi bliver nok aldrig enige.. Haha!

Anmeld

17. april 2012

FrkT

kitty skriver:

Vi har slet ikke fundet et navn endnu, så jeg ved det ikke... Vi bliver nok aldrig enige.. Haha!

Ha ha.... hvad med at opkalde ham efter din far? Det er da et ret multinationalt navn! Bare en idé  Tror nu nok I skal blive enige uanset hvad..... I har jo trods alt noget tid endnu at løbe på 

Anmeld

17. april 2012

VIPpigen

Tillykke med lillebror... Hvor bliver det da skønt...

Uhh de navne, man kan nå at ændre mening så mange gange :-o

Anmeld

17. april 2012

Mira0911

Stort tillykke med lillebror.... 

Anmeld

17. april 2012

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke med lillebror.

Anmeld

17. april 2012

Laulund87

Hæhæ jeg fik ret! Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.