forkølelsesspiralen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. april 2009

saxa

Vi er inde i en ond spiral med konstant forkølelese.. øv altså.. Vi kører i ring - først den ene, så den anden og så den tredje.. Sådan har det kørt i halvanden måned nu.. Efter dagplejestart.. Kommer vi mon nogensinde over det?? Det tror jeg næsten ikke.. Og der findes vel ikke de store tip om at holde forkølelsen væk..?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har hørt at masser af the, hvidløg, C-vitamin (citron, hyldebær, chili, appelsin) og ingefær blandet i lidt snaps/andet sprit skulle gøre tricket med at slippe af med forkølelse. Kombinationsmulighederne er uendelige, men sammenblandet er det ikke den store kulinariske oplevelse

Rigtig god bedring

Anmeld

12. april 2009

Diana...

uhh her hjemme er manden og lucas os møg forkølet og har været det over en uge nu

Håber snart alle bliver raske igen

Knus Diana

Anmeld

12. april 2009

fam.4xc

saxi skriver:

Vi er inde i en ond spiral med konstant forkølelese.. øv altså.. Vi kører i ring - først den ene, så den anden og så den tredje.. Sådan har det kørt i halvanden måned nu.. Efter dagplejestart.. Kommer vi mon nogensinde over det?? Det tror jeg næsten ikke.. Og der findes vel ikke de store tip om at holde forkølelsen væk..?!

ringe trøst herfra.... siden mine piger i november startede i vs/bh i fuldtids pladsen er sygedagene hvor enten den ene eller anden har haft et eller andet været langt større end de friske dage.........

Håber lidt sol og varme og ik mindst det at de er mere ude i inst hjælper lidt på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.