Det niver i fitten... graviditetstegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. april 2012

MissMona

Ja jeg går her og venter. Er ret spændt denne her gang da jeg helt atypisk har blødt 2 dage efter ægløsning i 2 dage hvorefter det stoppede igen. Det var ikke voldsomt men jævn blødning. Men virkede anderledes end min mens. Det var mørkt. (Har jeg aldrig gjort før) Jeg har besluttet mig for at det ikke var min mens der kom uregelmæssigt. Selvom det har gjort mig noget forvirret.

Men samtidigt har jeg også haft nogle ting der kunne tyde på at jeg måske er gravid... Oppustet mave - alle dage siden ÆL. Rumlen i maven. Hovedpine. (Har jeg normalt aldrig). Lidt lændesmerter. OG så kommer jeg til overskriften på mit indlæg:

Har haft en del stik og prik. Både i maven men også i skeden. Ligesom om det niver. Et splitsekund engang imellem så er det væk igen. ... Sådan har jeg det normalt aldrig op til mens. (Som jeg håber på ikke at få på søndag). Er der nogle af jer andre der har det symptom eller har haft det og hvor det viste sig at være et tidligt graviditetstegn?

Jeg ville være 3+2 i dag hvis det var...

På forhånd tak for svar,

* Den håbefulde *

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

MissMona

MissMona skriver:

OG så kommer jeg til overskriften på mit indlæg:

Har haft en del stik og prik. Både i maven men også i skeden. Ligesom om det niver. Et splitsekund engang imellem så er det væk igen. ... Sådan har jeg det normalt aldrig op til mens. (Som jeg håber på ikke at få på søndag). Er der nogle af jer andre der har det symptom eller har haft det og hvor det viste sig at være et tidligt graviditetstegn?

Jeg ville være 3+2 i dag hvis det var...

På forhånd tak for svar,

* Den håbefulde *

Anyone?

Anmeld

18. april 2012

MissMona

Opper lige den her igen. Kan det virkelig passe at der ikke er nogen der har oplevet det samme?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.