Nogen der bruger exstension

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

EKBJ

Strawberry skriver:

Ikke for extensions der bliver syet i, mange har priser der ligger højrer op i prisen

Det er nok bare mig så 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

.....

EKBJ skriver:

Det er nok bare mig så 

Smiler...

Jeg synes også det er dyrt "bare" for noget hår.. . Men sådan er det

Anmeld

19. april 2012

Alexander&Lærke

EKBJ skriver:

Jeg har haft clips.. synes det var rigtig besværligt! det tager lang tid at få sat ordenligt i og det tager endnu længere tid hvis man skal sætte det op.. :-( og det havde jeg simpelthen bare ikke tid til.. 

Ja det er også det jeg frygter lidt, men har nu alligevil meget lyst til at prøve det, syntes bare der er noget af det som er volsomt dyrt....

Anmeld

19. april 2012

FrkZier

jeg havde clip-ons til min mors 40års, det var pisse svært at få til at sidde fordi jeg har meeega tyndt hår men det var meget pænt da de så sad i

Anmeld

19. april 2012

Lusi

Jeg har haft med kreatin, som holdte i 49 dage. Så bad jeg om at få det fjernet, for der blev ved at falde totter af og var træt af at få sat dem på hele tiden. Gav 1500.- for det, var en veninde der lavede det...
2. Gang var med metalringe (med gummi på indersiden) og det holdte rigtig godt. Der var ik én eneste der faldt af, men havde det så heller ik ret længe, blev hurtigt træt af det. Har passet det godt begge gange, men endte alligevel med KÆMPE filter i nakken, begge gange

Anmeld

19. april 2012

Trunte87

Jeg har haft extensions i 4 år nu, og er blevet afhænig af det.
Det er fordi mit eget hår er meget tyndt og jeg kan ikk rigtig sætte det, og så vil jeg gerne have langt hår men mit eget kan ikk blive så langt som jeg gerne vil have det, for så knækker det.

Er rigtig glad for at have extensions, men man skal vide hvem det er der laver det. Man skal kunne stole på personen og stole på st personen gør det ordenligt og pænt.

Der var engang en pige som lavede det på mig først med Lim og så med tape i et stykke tid, det var dey bedste for mit hår syntes hun.
Og jeg stolede jo på det hun sagde.
Det skulle jeg aldrig have gjort, mit eget hår var smadret af det lorte tape og man kunne slet ikk få det ud af mit hår, så hun måtte klippe og alt muligt i det. Så havde ikk meget af mit eget hår tilbage og blev rigtig ked af det.

Så hende droppede jeg at få det lavet hos.
Hun kunne heller ikk gøre sådan st håret passede sammen med mit eget så msn kunne se det ikk var mit eget.

Men nu for jeg det lavet hos en anden som der er professionel og dom kun laver hår og lever af det. Hende den anden jeg fik det lavet af var ikk professionel.

Hun er rigtig sød og frisk hende jeg får det lavet hos idag, og hun laver det rigtig pænt og hun syr det så på og det skåner også mit eget hår så det kan vokse lidt ud.

Anmeld

20. april 2012

EKBJ

Mette&Alexander skriver:

Ja det er også det jeg frygter lidt, men har nu alligevil meget lyst til at prøve det, syntes bare der er noget af det som er volsomt dyrt....

www.delightfulhair.com

- er en hjemmeside hvor du kan købe extensions fra Sverige.. priser ser dyr ud, men de er billige i forhold til kvalitet og antal.. 

Maikan.dk

- super hjemmeside :-) 

Ikke så stort udvalg, men til rimelige priser..  

Anmeld

20. april 2012

SD21

Jeg har extensions i i øjeblikket, og har haft det før. Jeg er rigtig rigtig glad for det - mit er lavet med keratin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.