Jeg har haft extensions i 4 år nu, og er blevet afhænig af det.

Det er fordi mit eget hår er meget tyndt og jeg kan ikk rigtig sætte det, og så vil jeg gerne have langt hår men mit eget kan ikk blive så langt som jeg gerne vil have det, for så knækker det.
Er rigtig glad for at have extensions, men man skal vide hvem det er der laver det. Man skal kunne stole på personen og stole på st personen gør det ordenligt og pænt.
Der var engang en pige som lavede det på mig først med Lim og så med tape i et stykke tid, det var dey bedste for mit hår syntes hun.
Og jeg stolede jo på det hun sagde.
Det skulle jeg aldrig have gjort, mit eget hår var smadret af det lorte tape og man kunne slet ikk få det ud af mit hår, så hun måtte klippe og alt muligt i det. Så havde ikk meget af mit eget hår tilbage og blev rigtig ked af det.

Så hende droppede jeg at få det lavet hos.
Hun kunne heller ikk gøre sådan st håret passede sammen med mit eget så msn kunne se det ikk var mit eget.
Men nu for jeg det lavet hos en anden som der er professionel og dom kun laver hår og lever af det. Hende den anden jeg fik det lavet af var ikk professionel.
Hun er rigtig sød og frisk hende jeg får det lavet hos idag, og hun laver det rigtig pænt og hun syr det så på og det skåner også mit eget hår så det kan vokse lidt ud.
Anmeld