Nogen der bruger exstension

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.269 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Alexander&Lærke

til håret? og havd bruger i. Vil så gerne prøve at have langt glat hår og overvejer exstension, måske som clips så det er nemt at tage af hvis jeg synets det bliver for træls.

Nogen som kan anbefale det og er det nemt at bruge. Eller hvad kan i anbefale og hvad skal man gå efter så produktmæssig?.. Har læst flere annoncer på trendsales mange skrive at det er ægte remy hår... Er det så det bedst eller havd?

Nogen som kan fortælle om deres erfaringer med exstension??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

.....

Mette&Alexander skriver:

til håret? og havd bruger i. Vil så gerne prøve at have langt glat hår og overvejer exstension, måske som clips så det er nemt at tage af hvis jeg synets det bliver for træls.

Nogen som kan anbefale det og er det nemt at bruge. Eller hvad kan i anbefale og hvad skal man gå efter så produktmæssig?.. Har læst flere annoncer på trendsales mange skrive at det er ægte remy hår... Er det så det bedst eller havd?

Jeg har prøvet at have extensions der blev syet i. Ikke noget jeg vil prøve igen , man skal sætte det op hver nat når man skal sove, så det ikke kludrer, og det tager en evighed at føntørre, og så filtrer det meget efter en månede, selvom man passer godt på det. Til gengæld ser det vildt naturligt ud, og alle troede at det var mit ægte hår . Jeg ville dog vælge clips extensions næste gang, hvis jeg en dag skal have extensions igen

Anmeld

18. april 2012

Alexander&Lærke

Strawberry skriver:

Jeg har prøvet at have extensions der blev syet i. Ikke noget jeg vil prøve igen , man skal sætte det op hver nat når man skal sove, så det ikke kludrer, og det tager en evighed at føntørre, og så filtrer det meget efter en månede, selvom man passer godt på det. Til gengæld ser det vildt naturligt ud, og alle troede at det var mit ægte hår . Jeg ville dog vælge clips extensions næste gang, hvis jeg en dag skal have extensions igen

tak for info, så er det måske clips jeg skal gå efter.... Er bare bange for at det bliver svært at sætte op uden at man kan se clipsen, og ville gerne have muligheden for at sætte det lidt...

Anmeld

18. april 2012

crille

Har prøvet at få syet i (lavet i en afroshop), få det "nulret" fast med keratin og har også en pakke med clips liggende. 

Tror bestemt det bliver nemmere med clipsene efterhånden, hvis man får øvet sig, men er ikek selv blevet haj til det.. var VILD med den anden gang jeg fik sat hår på, men tabte meget af det hurtigt og så blev det en for dyr løsning syntes jeg. Første gang gjorde bare nas. Var pænt, men kostede udslæt i hovedbunden og tog det ud efter en lille måned.. 

Måske man skulel tage sine clips frem igen og øve sig lidt.. havde lige glemt dem  

Anmeld

18. april 2012

.....

Mette&Alexander skriver:

tak for info, så er det måske clips jeg skal gå efter.... Er bare bange for at det bliver svært at sætte op uden at man kan se clipsen, og ville gerne have muligheden for at sætte det lidt...

Jeg har en veninde som er frisør, som sommetider bruger clips extensions, og man kan ikke se at det er uægte..hun sætter det også sommetider lidt op, dog ikke i hestehale og vilde opsætninger..

Anmeld

18. april 2012

EKBJ

Mette&Alexander skriver:

Jeg har haft clips.. synes det var rigtig besværligt! det tager lang tid at få sat ordenligt i og det tager endnu længere tid hvis man skal sætte det op.. :-( og det havde jeg simpelthen bare ikke tid til.. 

Anmeld

18. april 2012

EKBJ

Strawberry skriver:

Hvad kostedet det? :-) 

Og hvis man nu har nogle krøller i forvejen kan man så godt få dem til at se naturlige ud? 

Anmeld

18. april 2012

.....

EKBJ skriver:

Hvad kostedet det? :-) 

Og hvis man nu har nogle krøller i forvejen kan man så godt få dem til at se naturlige ud? 

Jeg gav 2.400 kr. dengang, men så vidt jeg ved er prisen steget. Jeg fik hårfarve, GHD shampoo, GHD balsam og varmebeskyttende spray med i prisen .

Jeg ved ikke hvor meget krøller du har i håret i forvejen, men kan huske at mine extensions krøllede lidt efter at man havde været i bad , sådan nogen lette krøller..

Anmeld

18. april 2012

EKBJ

Strawberry skriver:

Jeg gav 2.400 kr. dengang, men så vidt jeg ved er prisen steget. Jeg fik hårfarve, GHD shampoo, GHD balsam og varmebeskyttende spray med i prisen .

Jeg ved ikke hvor meget krøller du har i håret i forvejen, men kan huske at mine extensions krøllede lidt efter at man havde været i bad , sådan nogen lette krøller..

det er sgu dyrt :-O 

Anmeld

18. april 2012

.....

EKBJ skriver:

det er sgu dyrt :-O 

Ikke for extensions der bliver syet i, mange har priser der ligger højrer op i prisen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.