Hvordan ser 'en Adam' ud? ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.991 visninger
34 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Anonym trådstarter

- Ja det kunne jeg godt tænke mig at vide.... Ligner min Adam mon en Adam i andres øjne?

-det er kun for sjov ;-)

Har bare hørt mange sige at 'så lignede barnet ikke en xxxxx alligevel' og så blev det et andet navn i stedet. Sådan har jeg overhovedet ikke haft det; min dreng var en Adam da han var i maven og kunne da slet ikke hedde andet da Han kom ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Mussen2

Han er mørkhåret med ret grove karaktertræk. En nydelig dreng/mand

Anmeld

17. april 2012

K&S

Anonym skriver:

- Ja det kunne jeg godt tænke mig at vide.... Ligner min Adam mon en Adam i andres øjne?

-det er kun for sjov ;-)

Har bare hørt mange sige at 'så lignede barnet ikke en xxxxx alligevel' og så blev det et andet navn i stedet. Sådan har jeg overhovedet ikke haft det; min dreng var en Adam da han var i maven og kunne da slet ikke hedde andet da Han kom ud!

Jeg tænker altid på den ene husar fra "De Blå Husarer", som er meget lys og har næsten hvidt hår

Anmeld

17. april 2012

MomInTheMaking

Anonym skriver:

-det er kun for sjov ;-)

For mig kan en Adam både være en med Mørkt hår og brune øjne og en med lyst hår og blå øjne, da jeg kender 2 forskellige Adam'er.

Men vi havde det på samme måde som dig, Penny hed Penny inde i maven og også da hun kom ud (faktisk hed hun Penny før hun overhovedet eksisterede, det navn har vi nemlig altid været enige om.)

Anmeld

17. april 2012

come2

Anonym skriver:

-det er kun for sjov ;-)

Elsker navnet Adam ihhh.

En Adam har mørkt hår og brune øjne

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Mom In The Making skriver:

For mig kan en Adam både være en med Mørkt hår og brune øjne og en med lyst hår og blå øjne, da jeg kender 2 forskellige Adam'er.

Men vi havde det på samme måde som dig, Penny hed Penny inde i maven og også da hun kom ud (faktisk hed hun Penny før hun overhovedet eksisterede, det navn har vi nemlig altid været enige om.)

Har læst din "navnehistorie"

- nå men så ligner han helt sikkert en Adam for dig

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Mussen2 skriver:

Han så sådan ud ved fødslen...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Elsker navnet Adam ihhh.

En Adam har mørkt hår og brune øjne

Jeg elsker det også Det er mit 2. yndlingsnavn (har nemlig en ældre søn der har "yndlingsnavnet")

Anmeld

17. april 2012

FrkLarsen

Anonym skriver:

-det er kun for sjov ;-)

Kort mørkt hår med en fin lille mund og blå øje 

Anmeld

17. april 2012

.....

Mussen2 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.