Hvis det er en rigtig deperation så hjælper mit råd nok slet ikke. Men når jeg læser dit indlæg så tænker jeg, at du måske har brug for meget mere tid alene/sammen med venner, veninder. Nogle gange kan man godt blive totalt overvældet af at gå fra at være alene (uden børn) hvor man kunne gøre alt det man bare ville når man ville- til så at blive mor hvor ens egne behov er totalt tilsidesat og man nogle gange føler af hele ens liv bare er totalt det samme HVER DAG. stå op, gøre børn klar, lave morgen mad, aflevere, arbejde, hente, lave mad, springe op og ned for barnet, ryde op, gøre klar til putning, og så lige have to timer til sig selv inden man falder om på puden. Lige meget hvor meget man elsker sit barn, så tror jeg altså nogle gange at man kan få nok af at hele ens hverdage bare ligner den forrige, og den forrige og den i morgen.
Så mit råd er, at få lavet en masse aftaler med veninder/venner, det kan bare være en cafetur, en biffetur, en gå tur i parken en søndag formiddag osv. Er sikker på den kæreste vil være glad for du kommer lidt ud, og selv om det selvfølgelig ikke vil få det hele til at gå væk, så tror jeg det vil hjælpe lidt.
Anmeld