Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chewy skriver: Nej, hvor er du bare flot. Smuk, smuk mave
Nej, hvor er du bare flot. Smuk, smuk mave
Tusinde tak!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Sikke en flot mave Pruttede vist ikke så meget, men manden klagede over at jeg snorkede helt vildt
Sikke en flot mave
Pruttede vist ikke så meget, men manden klagede over at jeg snorkede helt vildt
Heheh, jeg har også lige forleden dag fået at vide, at jeg er begyndt at snorke helt vildt Så det kører bare for mig og charmen
Frøken J. skriver: Sygt sygt flot mave!
Sygt sygt flot mave!
wauw, tusinde tak!!
Michalala skriver: Wow hvor ser du fin ud - og meget udspændt Jeg er kun 22+ og har allerede nu svært ved at holde prutter inde. Puha det tegner ikke godt for mig og mine omgivelser.
Wow hvor ser du fin ud - og meget udspændt
Jeg er kun 22+ og har allerede nu svært ved at holde prutter inde. Puha det tegner ikke godt for mig og mine omgivelser.
Tusinde tak! Jaa, den er ved at være noget udspilet min mave. Og baby er virkelig mere end velkommen snart!! Vil virkelig ikke over termin - det er jo aaaalt for spændende hahah, nej, stakkels dine omgivelser, når du bliver højgravid ;P Men der er ikke andet for end bare trække på skuldrene Jeg har nogle gange slået nogle ordentlige herrefimser i træningscenteret og tja.... Hvad kan jeg gøre? Heheh
emsaroto skriver: Damn! Super flot mave! Men har sagt det før og siger det igen, synes generelt der er mange flotte maver lige nu!
Damn! Super flot mave!
Men har sagt det før og siger det igen, synes generelt der er mange flotte maver lige nu!
Tusinde tak!!
grøn · ært skriver: Tusinde tak! Jaa, den er ved at være noget udspilet min mave. Og baby er virkelig mere end velkommen snart!! Vil virkelig ikke over termin - det er jo aaaalt for spændende hahah, nej, stakkels dine omgivelser, når du bliver højgravid ;P Men der er ikke andet for end bare trække på skuldrene Jeg har nogle gange slået nogle ordentlige herrefimser i træningscenteret og tja.... Hvad kan jeg gøre? Heheh
Ha ha hvor godt... Åh, der er vidst noget at se frem til
Håber for dig at bebsen kommer ud til tiden...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128