Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pladsen er trang - det er stort set kun baby der er plads til og så lige lidt mad. Prutter er fuldstændig umulige at holde inde, så jeg beklager, hvis vi møder hinanden i byen ;D Jeg er bare sååå charmerende, til stor morskab for min kæreste; lige indtil han 'dør' af lugten
Terminen nærmer sig med hastige skridt og hvor kan jeg bare ikke vente til at møde vores skønne barn!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grøn · ært skriver: Pladsen er trang - det er stort set kun baby der er plads til og så lige lidt mad. Prutter er fuldstændig umulige at holde inde, så jeg beklager, hvis vi møder hinanden i byen ;D Jeg er bare sååå charmerende, til stor morskab for min kæreste; lige indtil han 'dør' af lugten Terminen nærmer sig med hastige skridt og hvor kan jeg bare ikke vente til at møde vores skønne barn!
sikke en fin mave Ja tiden nærmer sig med hastige skridt nu, hvilket er så vildt altså. Kan godt forstå du glæder dig. Det bliver en helt unik oplevelsehehe ja så kan din kæreste jo lære det
Kruse90 skriver: sikke en fin mave Ja tiden nærmer sig med hastige skridt nu, hvilket er så vildt altså. Kan godt forstå du glæder dig. Det bliver en helt unik oplevelsehehe ja så kan din kæreste jo lære det
Hahah, ja, det kan han nemlig! Manden har absolut aldrig holdt igen, når han skulle af med luften ;P Nu er det hans tur til at lide ;D
Og tak - du har endda kortere tid til termin. Uuuuuuuuh, glæder mig også til at se alle jeres (vores mødergruppes) unger
Ej hvor er du altså bare rigtig fiiin
Terminen nærmer sig utrolig hurtig nu.. Det bliver dejligt at få vores små babyer i armene.. også må jeg indrømme jeg er spændt på jeres vejne, med hensyn til hvad der gemmer sig inde i maven
Har samme "problem" som dig, prutter også en masse Og jo tungere jeg bliver jo mere snorker jeg åbenbart også..
Nej, hvor er du bare flot. Smuk, smuk mave
Sikke en flot mave
Pruttede vist ikke så meget, men manden klagede over at jeg snorkede helt vildt
Wow hvor ser du fin ud - og meget udspændt
Jeg er kun 22+ og har allerede nu svært ved at holde prutter inde. Puha det tegner ikke godt for mig og mine omgivelser.
Damn! Super flot mave!
Men har sagt det før og siger det igen, synes generelt der er mange flotte maver lige nu!
Joyce1986 skriver: Ej hvor er du altså bare rigtig fiiin Terminen nærmer sig utrolig hurtig nu.. Det bliver dejligt at få vores små babyer i armene.. også må jeg indrømme jeg er spændt på jeres vejne, med hensyn til hvad der gemmer sig inde i maven Har samme "problem" som dig, prutter også en masse Og jo tungere jeg bliver jo mere snorker jeg åbenbart også..
Uha, du kan tro vi er ved at sprænges af spænding for at se, hvad køn vi har os
Tihi - jeg fik også lige at vide den anden dag: "Du snorker jo helt vildt!!!" Heldigvis tilføjede han "Men du så så fredfuld og sød ud, at jeg slet ikke kunne nænne at vække dig." Hahah, rart at få lov at sove, når jeg ENDELIG er faldet i søvn. Godt vi snart ikke er så store længere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128