36+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.969 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. april 2012

grøn · ært

Pladsen er trang - det er stort set kun baby der er plads til og så lige lidt mad. Prutter er fuldstændig umulige at holde inde, så jeg beklager, hvis vi møder hinanden i byen ;D Jeg er bare sååå charmerende, til stor morskab for min kæreste; lige indtil han 'dør' af lugten

Terminen nærmer sig med hastige skridt og hvor kan jeg bare ikke vente til at møde vores skønne barn!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Kruse90

grøn · ært skriver:

Pladsen er trang - det er stort set kun baby der er plads til og så lige lidt mad. Prutter er fuldstændig umulige at holde inde, så jeg beklager, hvis vi møder hinanden i byen ;D Jeg er bare sååå charmerende, til stor morskab for min kæreste; lige indtil han 'dør' af lugten

Terminen nærmer sig med hastige skridt og hvor kan jeg bare ikke vente til at møde vores skønne barn!

sikke en fin mave Ja tiden nærmer sig med hastige skridt nu, hvilket er så vildt altså. Kan godt forstå du glæder dig. Det bliver en helt unik oplevelse

hehe ja så kan din kæreste jo lære det

Anmeld

17. april 2012

grøn · ært

Kruse90 skriver:

sikke en fin mave Ja tiden nærmer sig med hastige skridt nu, hvilket er så vildt altså. Kan godt forstå du glæder dig. Det bliver en helt unik oplevelse

hehe ja så kan din kæreste jo lære det

Hahah, ja, det kan han nemlig! Manden har absolut aldrig holdt igen, når han skulle af med luften ;P Nu er det hans tur til at lide ;D

Og tak - du har endda kortere tid til termin. Uuuuuuuuh, glæder mig også til at se alle jeres (vores mødergruppes) unger

Anmeld

18. april 2012

JH12

Ej hvor er du altså bare rigtig fiiin

Terminen nærmer sig utrolig hurtig nu.. Det bliver dejligt at få vores små babyer i armene.. også må jeg indrømme jeg er spændt på jeres vejne, med hensyn til hvad der gemmer sig inde i maven

Har samme "problem" som dig, prutter også en masse
Og jo tungere jeg bliver jo mere snorker jeg åbenbart også..

Anmeld

19. april 2012

Chewy

grøn · ært skriver:

Nej, hvor er du bare flot. Smuk, smuk mave

Anmeld

19. april 2012

Nessie

Sikke en flot mave

Pruttede vist ikke så meget, men manden klagede over at jeg snorkede helt vildt

Anmeld

19. april 2012

Frøken J.

Sygt sygt flot mave!

Anmeld

19. april 2012

Michalala

Wow hvor ser du fin ud - og meget udspændt

Jeg er kun 22+ og har allerede nu svært ved at holde prutter inde. Puha det tegner ikke godt for mig og mine omgivelser.

Anmeld

19. april 2012

emsaroto

Damn! Super flot mave! 

Men har sagt det før og siger det igen, synes generelt der er mange flotte maver lige nu! 

Anmeld

21. april 2012

grøn · ært

Joyce1986 skriver:

Ej hvor er du altså bare rigtig fiiin

Terminen nærmer sig utrolig hurtig nu.. Det bliver dejligt at få vores små babyer i armene.. også må jeg indrømme jeg er spændt på jeres vejne, med hensyn til hvad der gemmer sig inde i maven

Har samme "problem" som dig, prutter også en masse
Og jo tungere jeg bliver jo mere snorker jeg åbenbart også..

Uha, du kan tro vi er ved at sprænges af spænding for at se, hvad køn vi har os  

Tihi - jeg fik også lige at vide den anden dag: "Du snorker jo helt vildt!!!" Heldigvis tilføjede han "Men du så så fredfuld og sød ud, at jeg slet ikke kunne nænne at vække dig." Hahah, rart at få lov at sove, når jeg ENDELIG er faldet i søvn. Godt vi snart ikke er så store længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.