Hvilket mærke er det bedste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

emsaroto

jeg bruger h&m..

Herhjemme er de fantastiske, ingen problemer med dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Maja_4000

H&M , Friends og Name It .. Gider ikke betale en formue for dem  

Anmeld

17. april 2012

lilledittemor

Maja_4000 skriver:

H&M , Friends og Name It .. Gider ikke betale en formue for dem  

Fair nok
Name it er også lidt bedre end H&M synes jeg

Anmeld

31. maj 2012

Nadia&Daniel

Ditte_Marie skriver:

Som overskriften siger
- hvilket strømpebukse mærke synes du er det bedste?

Min datter har Melton strømpebukser, de er i hvert fald bedre end H&M - jeg synes at de fnuldrer rigtig meget rigtig hurtigt, så dem gider jeg ikke at købe.

Jeg kiggede på Friends fra Kvickly, men jeg tvivler på at de er bedre end Melton, så tænkte at jeg ville spørge jer erfarne damer.

Fortæl fortæl - hvad bruger jeres guldklumper?

Vi har kun haft GODE "oplevelser" med H&M - dog er de for små nu så er gået over til MELTON - hun har kun haft dem på i dag, og mor her er allerede glad for det mærke

Anmeld

31. maj 2012

Frk. Himmelblå

Ditte_Marie skriver:

Som overskriften siger

Min datter har Melton strømpebukser, de er i hvert fald bedre end H&M - jeg synes at de fnuldrer rigtig meget rigtig hurtigt, så dem gider jeg ikke at købe.

Jeg kiggede på Friends fra Kvickly, men jeg tvivler på at de er bedre end Melton, så tænkte at jeg ville spørge jer erfarne damer.

Er også glad for melton.

H&M er noget bras, men køber dem stadig, da det jo er begrænset, hvor længe de små kan passe dem alligevel, så det er ok, at de til den billige pris bliver grimme af "et barns brug".

Anmeld

31. maj 2012

Fenja09

Min datter har strømpebukser fra Decoy, som er i rigtig fin kvalitet, Melton, H&M og Friends. De sidstnævnte synes jeg er gode til prisen, og har ikke haft de store problemer med fnuller.

/Fenja

Anmeld

31. maj 2012

Carl-Emil's mor

Ditte_Marie skriver:

Som overskriften siger

nu har vi kun et par H&M der er blevet brugte ( resten kom kun i vaskning skide usmart ) men dem vi brugte blev vasket 15 gange ca og der var intet fnulder

Anmeld

31. maj 2012

VIPpigen

Vi bruger primært friends som er ensfarvet, og skal der spræl på, så er det decoy

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.