Hvilket mærke er det bedste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.169 visninger
27 svar
0 synes godt om
17. april 2012

lilledittemor

Som overskriften siger
- hvilket strømpebukse mærke synes du er det bedste?

Min datter har Melton strømpebukser, de er i hvert fald bedre end H&M - jeg synes at de fnuldrer rigtig meget rigtig hurtigt, så dem gider jeg ikke at købe.

Jeg kiggede på Friends fra Kvickly, men jeg tvivler på at de er bedre end Melton, så tænkte at jeg ville spørge jer erfarne damer.

Fortæl fortæl - hvad bruger jeres guldklumper?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Maja88

vi bruger kun H&M..

ingen fnulder her

Anmeld

17. april 2012

morethanperfect

Ditte_Marie skriver:

Som overskriften siger

Min datter har Melton strømpebukser, de er i hvert fald bedre end H&M - jeg synes at de fnuldrer rigtig meget rigtig hurtigt, så dem gider jeg ikke at købe.

Jeg kiggede på Friends fra Kvickly, men jeg tvivler på at de er bedre end Melton, så tænkte at jeg ville spørge jer erfarne damer.

IdaT's er super gode ..  

Anmeld

17. april 2012

Krussedulle

Ditte_Marie skriver:

Som overskriften siger

Jeg brugte kun dem fra friends til min den store! de er virkelig gode! Har købt fra H&M til de to små, og de fnuldre ikke, syntes bare at de har en tendens til at blive ret stive i det! .. Drm fra friends er bløde og fnuldre ikke!!

Anmeld

17. april 2012

Pinkrose

Ditte_Marie skriver:

Som overskriften siger

Jeg har prøver både Melton og h&m ikke været så glade for dem.
Så vi bruger devoy mange lækre farver og de sidder godt

Anmeld

17. april 2012

lilledittemor

Maja88 skriver:

vi bruger kun H&M..

ingen fnulder her

Okay

Kan være at de par jeg har købt bare ikke har været så gode som deres normale. De fnuldrer selvom jeg vasker dem på vrangen..

Anmeld

17. april 2012

lilledittemor

morethanperfect skriver:

IdaT's er super gode ..  

Har de i ensfarvede? (gider ikke mønster)
Og hvad ligger prisen til?

Anmeld

17. april 2012

lilledittemor

Krussedulle skriver:

Jeg brugte kun dem fra friends til min den store! de er virkelig gode! Har købt fra H&M til de to små, og de fnuldre ikke, syntes bare at de har en tendens til at blive ret stive i det! .. Drm fra friends er bløde og fnuldre ikke!!

Jeg synes bare at de fnuldrer rigtig meget på hælene når de ligger og sparker. De er bare ikke særlig pænt

Men jeg vil da prøve at købe nogle af dem fra Friends, så at de havde dem på tilbud

Anmeld

17. april 2012

lilledittemor

Denisep skriver:

Jeg har prøver både Melton og h&m ikke været så glade for dem.
Så vi bruger devoy mange lækre farver og de sidder godt

Okay

Fåes de i ensfarvede? Og hvad ligger prisen ca til?

Anmeld

17. april 2012

DitteMarie

Ida T er klart favoritten både når det gælder strømper og strømpebukser- findes i ensfarvet og stribet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.