Søger bh'er!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. april 2012

Lunae

Sophie.Hammershøy skriver:

Det gør ikk noget, alt andet end en størrelse D hehe
Hvor meget skal du ha for dem? Og kan jeg evt. se billede?

Du kan sende mig en pb med dit nr og så kan jeg sende billeder på MMS.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

cecilie1984

Søger BH'er str 80F (Eller en 'stor' E og en 'lille' G) !!

så billige som overhoved muligt, der er jo en lille på vej så de fleste penge går til det, men nu jeg ved at være træt af jeg ikk kan passe mine BH'er mere, det gør ondt og irritere

mangler du stadig??

har vist også et par stykker liggende

Anmeld

17. april 2012

Isaac's mor

cecilie1984 skriver:

mangler du stadig??

har vist også et par stykker liggende

Vil gerne se dem hvis det er og går ogs lidt an på prisen nu Men kunne jo være lækkert hvis der er en der lige er mig

Anmeld

17. april 2012

cecilie1984

Vil gerne se dem hvis det er og går ogs lidt an på prisen nu Men kunne jo være lækkert hvis der er en der lige er mig

øv kan simpelthen ikke finde dem

Anmeld

17. april 2012

Isaac's mor

cecilie1984 skriver:

øv kan simpelthen ikke finde dem

Pyyyyt, det bar iorden

Anmeld

17. april 2012

WHT

Jeg har ikke det store problem med at være vokset ud af mine BHer, men bøjlerne er simpelthen knækket en efter en på det seneste (det har været BHer fra bilka som faktisk var rigtig gode)...

Så jeg har lige købt ny idag, endte med at købe 2 sæt i 80H (køber ellers aldrig trusser, da de er skide dyre)... og måtte af med 380kr i Change...

Håber du finder en god løsning.

Anmeld

17. april 2012

Isaac's mor

Frk Esbjerg skriver:

Jeg har ikke det store problem med at være vokset ud af mine BHer, men bøjlerne er simpelthen knækket en efter en på det seneste (det har været BHer fra bilka som faktisk var rigtig gode)...

Så jeg har lige købt ny idag, endte med at købe 2 sæt i 80H (køber ellers aldrig trusser, da de er skide dyre)... og måtte af med 380kr i Change...

Håber du finder en god løsning.

Synes det rigtig tarveligt man skal give så meget mere bare fordi man har større bryster.... Har simpelthen rendt rundt og søgt på nettet for at finde en bare én BH til under 200, og det lykkedes bare ikk..Så har gået med en str D når jeg egentlig burde være i en F

Men nu har jeg fundet og købt 3 og skal købe 1 til, til d. første, og til en god pris, dejligt med folk der vil sælge billigt, det hjælper meget en med ikke så mange penge og en bebs på vej!

Anmeld

17. april 2012

Isaac's mor

Synes det rigtig tarveligt man skal give så meget mere bare fordi man har større bryster.... Har simpelthen rendt rundt og søgt på nettet for at finde en bare én BH til under 200, og det lykkedes bare ikk..Så har gået med en str D når jeg egentlig burde være i en F

Men nu har jeg fundet og købt 3 og skal købe 1 til, til d. første, og til en god pris, dejligt med folk der vil sælge billigt, det hjælper meget en med ikke så mange penge og en bebs på vej!

Man kan faktisk se på mit profil billede jeg har allllttt for lille BH på.. Det er OG ser bare ubehageligt ud altså

Anmeld

18. april 2012

Tona

Mange tak for dit svar, lyder som en go' BH.. Men tror desværre den bliver for stor, en G er nemlig liiiige lidt for stor men kan lige være i nogen enkle.. Så tør ikk tage chancen, plus ville ikk kunne give så meget, desværre :/

Sørens osse...jeg får den aldrig solgt  

Nå men håber du finder nogle andre du kan købe

Anmeld

8. maj 2012

Isaac's mor

Så fik jeg en masse BH'er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.