Søger bh'er!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.635 visninger
19 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Isaac's mor

Søger BH'er str 80F (Eller en 'stor' E og en 'lille' G) !!

så billige som overhoved muligt, der er jo en lille på vej så de fleste penge går til det, men nu jeg ved at være træt af jeg ikk kan passe mine BH'er mere, det gør ondt og irritere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Isaac's mor

Hov var ikk meningen det skulle være inde på Vente/amme tøj -.-''

Anmeld

17. april 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sophie.Hammershøy skriver:

Hov var ikk meningen det skulle være inde på Vente/amme tøj -.-''

Jeg flytter den til voksentøj så 

Mvh

Moderator

Anmeld

17. april 2012

Isaac's mor

Moderator skriver:

Jeg flytter den til voksentøj så 

Mvh

Moderator

Haha super, tak

Anmeld

17. april 2012

Lunae

så billige som overhoved muligt, der er jo en lille på vej så de fleste penge går til det, men nu jeg ved at være træt af jeg ikk kan passe mine BH'er mere, det gør ondt og irritere

Jeg har nogle stykker, som jeg gerne vil sælge! Det er dog str 85E

Anmeld

17. april 2012

Isaac's mor

Jeg har nogle stykker, som jeg gerne vil sælge! Det er dog str 85E

Det gør ikk noget, alt andet end en størrelse D hehe
Hvor meget skal du ha for dem? Og kan jeg evt. se billede?

Anmeld

17. april 2012

th

jeg har en e90 aldrig brugt til 30 kr pp. kan se om jeg har nogen brugte også hvis det er.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. april 2012

Isaac's mor

th skriver:

jeg har en e90 aldrig brugt til 30 kr pp. kan se om jeg har nogen brugte også hvis det er.

Har skrevet besked

Anmeld

17. april 2012

Tona

Jeg har en amme-BH i H-skål hvis du er interesseret. Jeg bruger G-skål når jeg ikke er gravid, men skulle alligevel have den i H-skål pga at mælken løber til og der skal også være plads til amme-indlæg og så var den vist heller ikke så stor i str.

Jeg kan ikke huske mærket og har klippet den der lille seddel i ryggen af, men det er et godt mærke. Er lige ved at tro at det er en Primadonna. Den kostede 500 kr fra ny og er brugt ca 5 gange kun, da jeg ikke kunne amme desværre. Den er sort og rigtig fin og feminin.

Kom evt med et bud hvis det har interesse  (det er rigtig svært at finde gode amme-BH'er i den størrelse)

Anmeld

17. april 2012

Isaac's mor

Amandas-mor skriver:

Jeg har en amme-BH i H-skål hvis du er interesseret. Jeg bruger G-skål når jeg ikke er gravid, men skulle alligevel have den i H-skål pga at mælken løber til og der skal også være plads til amme-indlæg og så var den vist heller ikke så stor i str.

Jeg kan ikke huske mærket og har klippet den der lille seddel i ryggen af, men det er et godt mærke. Er lige ved at tro at det er en Primadonna. Den kostede 500 kr fra ny og er brugt ca 5 gange kun, da jeg ikke kunne amme desværre. Den er sort og rigtig fin og feminin.

Kom evt med et bud hvis det har interesse  (det er rigtig svært at finde gode amme-BH'er i den størrelse)

Mange tak for dit svar, lyder som en go' BH.. Men tror desværre den bliver for stor, en G er nemlig liiiige lidt for stor men kan lige være i nogen enkle.. Så tør ikk tage chancen, plus ville ikk kunne give så meget, desværre :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.