P-ring - samme effekt som p-piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
På det sidste har der været nogle indlæg om at det tager kroppen et stykke tid at "blive sig selv" igen efter p-piller og finde sin naturlige ægløsningscyklus, men er det det samme med p-ring?

Jeg er selv på p-ring og hvis der er nogen der har en fornemmelse eller erfaring med at droppe p-ringen og starte projekt baby så giv gerne lyd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2009

Moderator

Jeg håber det går hurtigt, for vi vil gerne igang i maj Jeg er også selv på p-ring nemlig.

Jeg har ikke nogen fornemmelse, fordi jeg har holdt præventionspause, de andre gange jeg har været gravid.

Men jeg kan mærke at min cyklus stadig kører,mens jeg bruger p-ring, men jeg bliver jo ikke gravid.

men jeg kan se og mærke på min krop, når det er æg-løsningstid... Jeg ved ikke hvad det betyder...?

Anmeld

12. april 2009

Moderator

Zafir skriver:

Men jeg kan mærke at min cyklus stadig kører,mens jeg bruger p-ring, men jeg bliver jo ikke gravid.

men jeg kan se og mærke på min krop, når det er æg-løsningstid... Jeg ved ikke hvad det betyder...?

Jeg ved hvad du mener, jeg mærker også ægløsning ret tydeligt i kroppen, jeg får nærmest lidt mens-smerter der midt i cyklusen.. Satser på at p-ringen er lidt mere skånsom mod kroppen, som lægen sagde da jeg fik den, og at jeg bliver "med rogn" så snart jeg smider ringen

Anmeld

12. april 2009

Moderator

Rosa skriver:

Jeg ved hvad du mener, jeg mærker også ægløsning ret tydeligt i kroppen, jeg får nærmest lidt mens-smerter der midt i cyklusen.. Satser på at p-ringen er lidt mere skånsom mod kroppen, som lægen sagde da jeg fik den, og at jeg bliver "med rogn" så snart jeg smider ringen

Uha
Det glæder vi os til

Anmeld

12. april 2009

Moderator

Hehe, der går lige et par måneder endnu, men SÅ er jeg også klar

Anmeld

12. april 2009

Lusi

Bruger også Nuva ring og gjorde det så også før jeg blev gravid og da jeg smed den gik der vidst kun ca. 14 dages tid inden jeg var gravid..

Anmeld

12. april 2009

Lullaby

Efter 3 mdr både med ppiller og pring var der gevinst Altså 1 gang gik der 3 mdr hvor jeg brugte ppiller og 2 gang var jeg på pring og der gik også 3 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.