Rejse og gravid....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

noah3006

Lotus86 skriver:

Vi var på Mallorca da jeg var i 34. uge, og der var ingen problemer, det var skønt og komme ned i varmen og slappe lidt af. Jeg fik dog lavet en lægeerklæring hvor der stod hvornår jeg havde termin og, at min graviditet var problemfri.

Rigtig god tur.

Okay... men tror du ikke også at min vandrejournal er nok, til form for dokumation. for der står jo også at alt er ok. Har tænkt mig at tage til jordemoder lige inden vi skal afsted, også bare for egen tyrgheds skyld.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

FogL

noah3006 skriver:

Er der nogen der har været ude at rejse mens de var i uge 30 - 32? Jeg har prøvet at rejse til Egypten da jeg var i 20 uge i 2010. Og nu skal vi ud og rejse her i næste mdr inden vores næste baby kommer til verden... men nu kommer jeg helt i tvivl om jeg må rejse når jeg er i uge 30 og det er 14 dage vi skal være afsted. (det er "kun" til spanien)

Men så længe hvis man har det godt og det, så sker der vel ikke noget gør der?

Klem

Nej det er der ikke noget galt i. Du skal vist bare have en seddel fra lægen der siger, det er ok at flyve. 

Fløj selv fra Dubai til dk i uge 32.  

Anmeld

20. april 2012

MariaJ

noah3006 skriver:

Okay... men tror du ikke også at min vandrejournal er nok, til form for dokumation. for der står jo også at alt er ok. Har tænkt mig at tage til jordemoder lige inden vi skal afsted, også bare for egen tyrgheds skyld.

Nogle flyselskaber vil have en lægeerklæring efter et bestemt antal uger, så for en sikkerheds skyld er det en god ide at checke med dem hvordan reglerne er. Hos nogle selskaber (fx SAS) står reglerne for graviditet og flyvning på deres hjemmeside, så du selv kan finde det.

Anmeld

20. april 2012

Lotus86

noah3006 skriver:

De kan jo ikke læse dansk i Spanien så for dem kan der jo stå hvad som helst i din vandrejournal. Jeg fik min læge til at skrive erklæringen på engelsk, og der var heller ingen problemer da jeg skulle vise den i lufthavnen på Mallorca.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.