Minus Cola Plus træning ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Bambii

Himmelsmil skriver:

Du kommer til at klare dig rigtig godt hvis du bliver ved med at skubbe dig selv videre!!

Og om en måned vil din cola trang forhåbentlig ikke være der mere, og du vil finde det utroligt nemt ikke at drikke cola til fødselsdagen Det tror jeg på!

Ja, man kan hurtigt komme ind i en se-film-og-spise-guf-periode hvor det bliver værre og værre hvis man ikke gør noget ved det.

Et lækkert alternativ til cola og/eller søde safter er Søbogaard og Naturfrisk - de er både økologiske og så kan man få nogle sodavandslignende nogen også. Men der er desværre sukker i nogle af dem. Men de er trods alt sundere end 'almindelig' cola.. Og knapt så skadelige.. Hvis du én dag skulle få lyst til cola igen!

Tak for rådet

Ja, jeg håber jeg kommer til at klare mig godt  

Ja, det bommet nok til at blive nemmere at holde sig fra cola end det er nu.. 

Tror jeg vil lægge min til at sOve snart, er vildt træt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

B&J

Bambii skriver:

Jeg kan også mærke at jeg begynder at tænde nemmere af end jeg plejer at gøre.. Det er rigtig irriterende, for jeg vil jo ikke lade det gå ud over andre.. Det er vildt frusterende og har lyst til at tage den første cola jeg ser og hælde i munden, men jeg ved jo godt at det ikke hjælper noget i den sidste ende.. Men det kan sommetider være svært at gå og blive så skide sur over ingenting.. Men håber det bliver bedre snart  

håber også for det det snart bliver bedre men ja det er en hård omgang af komme igennem det er møg ubehaligt kroppen ikke får det den skriger efter

Anmeld

18. april 2012

Bambii

B&J skriver:

håber også for det det snart bliver bedre men ja det er en hård omgang af komme igennem det er møg ubehaligt kroppen ikke får det den skriger efter

Ja, jeg bliver mere og mere træt.. Har sovet hele aftenen næsten og er stadig vildt træt.. Tror sagtens jeg kan sove til i morgen tidlig Hehe.. 

Anmeld

19. april 2012

B&J

Bambii skriver:

Ja, jeg bliver mere og mere træt.. Har sovet hele aftenen næsten og er stadig vildt træt.. Tror sagtens jeg kan sove til i morgen tidlig Hehe.. 

jaaa det er hårdt at droppe sine ting kroppen forandre sig meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.