Himmelsmil skriver:
Hvor er du sej
Tager virkelig hatten af for dem, som tør ligge dårlige vaner på hylden og springe ud i det nye, udfordrende, men utroligt givende liv! 
Super flot at du gør det! Jeg har haft (og har stadig lidt) en utrolig sød tand, så jeg har virkelig hygget mig med chokolade og guf, mmh... Men nu er vi begyndt at lade være med at købe det, så vi køber dadler og masser af frugt i stedet - og man kan virkelig mærke forskel!!
Cola har også en rigtig træls indvirkning på ens krop - og man bliver afhængig (jeg har aldrig kunnet lide cola skal det lige siges). Som du skriver, med trætheden - den kommer fordi cola-djævlen tigger og bér om at du giver den mere brændstof
Så
for at du tager skridtet!! Om et par uger har du slet ingen trang til cola mere, fordi du holder dig oppe ved træning og sundere kost!

Tak for det
Jeg er også utrolig glad for jeg har gjort det, for jeg har længe gerne ville igang med at dyrke noget motion, men det er svært lige at komme igang og tage sig sammen.. Det er noget nemmere bare at smække sig hjem i sofaen eller sengen og så bare ligge og se film, spille computer og proppe en masse usundt i munden, istedet for lige at rejse sig og så gå op og træne, så kan man slappe af de dage man ikke træner..
Jeg kan godt mærke at jeg mangler alt det sukker fra colaen.. Og har virkelig lyst til bare at tage en cola og drikke, så jeg ikke skal gå og have det dårligt, men nej! Jeg skal være stærk og komme igennem den her periode så jeg ikke længere er afhængig af cola..
Jeg frygter også lidt min egen fødselsdag om en måned, for hvis det er godt vejr skal vi grille, så der kommer til at være så meget sodavand, for selvom jeg ikke selv drikker cola, så skal de andre jo stadig have lov at drikke det.. Så det bliver den helt store prøve, for de her dage hvor jeg går alene er ikke så slemme, for så er der ikke noget i hjemmet der frister..
Men jeg skal nok klare den, jeg kan og skal!!