kvinde84 skriver:
Jeg er så en af dem der blev sat på max aflastning pga rigtigt mange plukveer. Hos mig hjælper det ikke et hak om jeg så ligger på langs i flere dage i træk. Jeg har præcis lige mange plukker. Jeg har derfor ikke taget det så bogstaveligt, og jeg har trallet rundt og lavet nogle småting (i slow mode self.). Jeg har så brugt et anden indikator for hvornår jeg skulle ned og ligge. Hvis det har trykket rigtigt meget i underlivet, så har jeg altid lagt mig ned resten af dagen.
Jeg skal ikke kunne sige hvad det kan være som niver. Hos mig kan det godt gøre ondt mens jeg har plukveer. Da min mave er ret lille og baby er forholdsvis stor, så bliver der jo mega trangt når jeg plukker, det er lige ved at man kan se babys kontur hehe, men da gør det ofte ondt i den side af maven hvor babys ryg ligger. Også er mine muskler der hæfter ved ribbenene MEGA ømme, og de gør pisse ondt, og kan godt stråle ned i maven.
Sys bar det er mærkeligt.. Det er sådan inde for den sidste uges tid jeg er begyndt at have rigtig mange..
Men skal tiL jm næste onsdag så må jeg høre hvad hun siger til det...
Heldigvis er lillemanden dejlig meget aktiv serinde, og han bore godt i bækkenet, så tænker det måske er ham der er "skyld" i dem..
Så længe je ikke har ondt vil jeg i hvert fald ikke ringe, for snakkede jo med en jm igår som sagde de ikke måtre være regelmæssige eller smertefulde... Så det går jeg ud fra indtil videre
Anmeld