Nogle der har prøvet det samme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. april 2012

pemiro

Hey alle..

Da i er så gode til at komme med råd ol håber jeg nogle også kan hjælpe her

Sagen er den at jeg igår måtte ringe til jm halv tolv ca, da jeg havde konstant niv i hele højre side af maven, kunne slet ikke gå ordentligt for det, så mente jeg lige måtte høre hvad hun havde at sige.

Fik så ordre på at tage hjem og ligge på sofaen resten af dagen og hvis det ikke blev bedre skulle jeg ringe til fødegangen..

Det blev heldigvis bedre i løbet af eftermiddagen

Idag har jeg så ret mange plukkeveer synes jeg. De kommer selvom keg bare har siddet på en stol hele dagen i skolen...

De gør hverken ondt eller niver, det er bare irriterende at maven strammer

Er der nogle der har prøvet noget ligende? Eller har nogle gode råd? Så vil jeg blive meget glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Masig

pemiro skriver:

Hey alle..

Sagen er den at jeg igår måtte ringe til jm halv tolv ca, da jeg havde konstant niv i hele højre side af maven, kunne slet ikke gå ordentligt for det, så mente jeg lige måtte høre hvad hun havde at sige.

Fik så ordre på at tage hjem og ligge på sofaen resten af dagen og hvis det ikke blev bedre skulle jeg ringe til fødegangen..

Idag har jeg så ret mange plukkeveer synes jeg. De kommer selvom keg bare har siddet på en stol hele dagen i skolen...

Er der nogle der har prøvet noget ligende? Eller har nogle gode råd? Så vil jeg blive meget glad

Jeg har også haft mange plukveer.... De kom hvis jeg lavede meget eller hvis jeg sad meget ned og så pludselig rejste mig... Jeg tog et par dage på langs hvor jeg bare lå på sofaen hele dagen og stort set intet lavede og det hjalp altså, jeg har ikke så mange mere og de strammer heller ikke så meget som de gjorde før...

Anmeld

17. april 2012

pemiro

Masig skriver:

Jeg har også haft mange plukveer.... De kom hvis jeg lavede meget eller hvis jeg sad meget ned og så pludselig rejste mig... Jeg tog et par dage på langs hvor jeg bare lå på sofaen hele dagen og stort set intet lavede og det hjalp altså, jeg har ikke så mange mere og de strammer heller ikke så meget som de gjorde før...

Her kommer de bare også når jeg slapper af, enten i en stol eller på langs i sofa/seng

Anmeld

17. april 2012

pemiro

41 visninger og kun et enkelt svar.... Øv

Anmeld

17. april 2012

morethanperfect

pemiro skriver:

Hey alle..

Jeg ville bare slappe RIGTIG , meget af hvis jeg var dig ..

Du er jo ikke så langt endnu , og det skulle jo nødigt udvikle sig  

Anmeld

17. april 2012

kvinde84

pemiro skriver:

Her kommer de bare også når jeg slapper af, enten i en stol eller på langs i sofa/seng

Jeg er så en af dem der blev sat på max aflastning pga rigtigt mange plukveer. Hos mig hjælper det ikke et hak om jeg så ligger på langs i flere dage i træk. Jeg har præcis lige mange plukker. Jeg har derfor ikke taget det så bogstaveligt, og jeg har trallet rundt og lavet nogle småting (i slow mode self.). Jeg har så brugt et anden indikator for hvornår jeg skulle ned og ligge. Hvis det har trykket rigtigt meget i underlivet, så har jeg altid lagt mig ned resten af dagen.

Jeg skal ikke kunne sige hvad det kan være som niver. Hos mig kan det godt gøre ondt mens jeg har plukveer. Da min mave er ret lille og baby er forholdsvis stor, så bliver der jo mega trangt når jeg plukker, det er lige ved at man kan se babys kontur hehe, men da gør det ofte ondt i den side af maven hvor babys ryg ligger. Også er mine muskler der hæfter ved ribbenene MEGA ømme, og de gør pisse ondt, og kan godt stråle ned i maven.

Anmeld

17. april 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg døjer også med rigtig mange plukkeveer, selvom jeg slapper af :/ Men kender heller ikke årsagen, og jm vil ikke rigtig gøre noet, og har ikke blærebetændelse.. :/ hjælper nok i løbet af et par dage?

Anmeld

17. april 2012

Nattøs

pemiro skriver:

Hey alle..

Hej smukke. Jeg døjer selv med pluk Veer, selv når jeg bare ligger ned. Jeg plejer at skubbe lidt til maven, ind til den fjerner sig igen da det næsten altid samme side :-) døjer faktisk kun med det når jeg ligger eller går stærkt :-)

Anmeld

17. april 2012

pemiro

morethanperfect skriver:

Jeg ville bare slappe RIGTIG , meget af hvis jeg var dig ..

Du er jo ikke så langt endnu , og det skulle jo nødigt udvikle sig  

Nej han skulle jo gerne lige blive derinde i hvert fald en måned endnu...

Men jeg ligger på sofaen hver eneste dag og det eneste fysiske jeg laver er at cykle til og fra skole (2km hver vej)... Ellers laver jeg ikk en skid

Så forstår ikke hvordan jeg så får så mange plukkeveer.. Tror jeg må snakke med jm på næste onsdag når jeg skal til konsultation.. Vil jo nødig ha han kommer for tidlgt

Anmeld

17. april 2012

pemiro

Nattøs skriver:

Hej smukke. Jeg døjer selv med pluk Veer, selv når jeg bare ligger ned. Jeg plejer at skubbe lidt til maven, ind til den fjerner sig igen da det næsten altid samme side :-) døjer faktisk kun med det når jeg ligger eller går stærkt :-)

Her er det hele maven der kryber sammen.. Den trækker sig ca to cm ned fra hvor den ellers plejer at gå til :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.