Emmaljunga på Uniq stel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

MIWULA

Vi har også en emmaljunga på Uniq sted og er rigtig glad for den..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

bullerbassen

Vi startede med det nye stel ( mandens ønske ) men fik det bytte til alm efter 14 dage. Barnevognen træk konstant til den ene side. Da vi var oppe med den fortalte ekspedienten , at der var mange reklamtioner på dem.

Det er 2,5 år siden om det har ændret sig skal jeg ikke kunne sige

Anmeld

17. april 2012

Emily2012<3

MIWULA skriver:

Vi har også en emmaljunga på Uniq sted og er rigtig glad for den..

Hov det er vores..

Godt valg..  

Anmeld

17. april 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Hej 

Jeg har enlig altid sagt at jeg ikke skulle have Emmaljunga fordi jeg har set nogen der hænger og har hørt flere steder at de begynder hænge, men er nu blevet ret vild med Emmaljunga Big Star på Uniq stel.

Så nu vil jeg gerne høre jeres erfaring med den vogn? 
Hvis har i har Emmaljunga Big Star på det normale stel må i også gerne fortælle hvad i synes om den?

I må meget gerne ligge et billede ind af jeres vogn  Vil gerne se hvilken farve i har valgt.  

jeg har haft den der hedder PP Black/red på uniq stel, og den hang ikke overhovedet, og det er på trods af at den blev brugt til at handle med, og det var ikke bare småhandel, men storhandel, og jeg har haldrig haft problemer med den..

tricket med emmaljungas vogne er at der er et sted på stellet hvor man kan stramme det op så det passer efter barnets vægt, og dem der glemmer det eller ikke er opmærksom på det får en vogn som hænger..

nogengange er det faktisk en rigtig god ide lige at læse brugsforvirringen inden man tager sine ting i brug..

min emmaljunga er den bedste vogn jeg har haft, og når jeg skal have et barn mere, så bliver det også en emmaljunga igen..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Tak fordi gider og fortælle om jeres Emmaljunga 

Pernille08 vil lige svar dig på dit spørgsmål

Grunden til vi vil have let vægts stel er at det ikke skal fylde ret meget når vognen er pakket sammen + jeg gider ikke en vogn der er tung når den skal ind og ud af bilen Også så må den gerne være let at køre med

Anmeld

18. april 2012

MIWULA

Emily2012<3 skriver:

Hov det er vores..

Godt valg..  

HEhe ja i lige måde da.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.