Emmaljunga på Uniq stel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.181 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg har enlig altid sagt at jeg ikke skulle have Emmaljunga fordi jeg har set nogen der hænger og har hørt flere steder at de begynder hænge, men er nu blevet ret vild med Emmaljunga Big Star på Uniq stel.

Så nu vil jeg gerne høre jeres erfaring med den vogn? 
Hvis har i har Emmaljunga Big Star på det normale stel må i også gerne fortælle hvad i synes om den?

I må meget gerne ligge et billede ind af jeres vogn  Vil gerne se hvilken farve i har valgt.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

cecilie1984

Anonym skriver:

Hej 

Jeg har enlig altid sagt at jeg ikke skulle have Emmaljunga fordi jeg har set nogen der hænger og har hørt flere steder at de begynder hænge, men er nu blevet ret vild med Emmaljunga Big Star på Uniq stel.

Så nu vil jeg gerne høre jeres erfaring med den vogn? 
Hvis har i har Emmaljunga Big Star på det normale stel må i også gerne fortælle hvad i synes om den?

I må meget gerne ligge et billede ind af jeres vogn  Vil gerne se hvilken farve i har valgt.  

jeg har en emmaljunga big star suprime på uniq stel og er ikke tilfreds med den. Vognen er 8 mdr gammel og har allerede været ved forhandleren 3 gange med stellet. Det knirker, hjulene knirker og stellet var skævt.

hvis jeg kunne gøre om havde jeg købt det alm stel, synes bestemt ikke de 1500 kr du giver ekstra for netop lige det stel er pengene værd.

Anmeld

17. april 2012

mortilnoahogmelina

Vi har en på det alm stel . Jeg har hørt meget dårligt om uniq stellet at det er tungt at køre med .

Jeg elsker vores barnevogn og vil ikk bytte den for noget . Vi har købt en alm farve den hedder silver check . Vi har os klapvognen dog med de punkter fri dæk . Og jeg nå indrømme den er tung at køre når han vender mod os.

Anmeld

17. april 2012

Emily2012<3

Vi har uniq stellet, og vi er SUPER glade for det..

Kan kun anbefale det..  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. april 2012

SaNiNa

vi købte uniq stellet lige som det kom frem og vi har ikke andet end problemer med det.

Det hænger dog ikke men alt andet er noget lort og de vil bare ikke bytet stellet

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Kan se at de fleste af jer har haft problemer med uniq

Vi vil gerne have let vægts stel og vi har også kigget på Odder på x-dream, men synes Emmaljungas design er så meget flottere. 

Findes der andre barnevogne på let vægts stel?

Anmeld

17. april 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Vi vil gerne have let vægts stel og vi har også kigget på Odder på x-dream, men synes Emmaljungas design er så meget flottere. 

Er det en helt speciel grund til i vil have let vægt stel ??
Jeg tænker bare jeg personligt har kun hørt dårligt om det , har kørt med en os utrolig tung at køre . Har selv alm stel virkelig let at køre i forhold til .

Og de par kg der skiller dem er ho kun hvis du skal løfte vognen tit . Ja jeg ville personligt ikk ofre 1500. Kr ekstra for de få kg og så samtidig risikere at få noget skidt .

Jeg spøger bare af nysgerrighed

Anmeld

17. april 2012

bøgelund

Anonym skriver:

designet er nemlig meget flottere.  

vi har på uniq stellet, og vi elsker den.

den er bestemt ikke tungere. meget let, og god at køre med.

jeg er virkelig glad for vores. vi har bare en hel sort.. 

jeg har hørt, at det er de ældre modeller der skulle hænge. de har rettet op på fejlen nu. så hvis i skulle købe en helt ny, er chancen for en ødelagt vogn, ligeså lille som ved alle andre mærker. 

Anmeld

17. april 2012

noah3006

Jeg har en af hver, og er galde for dem begge.  dog vil jeg give ret i at Uniq stellet er en smule tunger at køre med end det alm. Men men her får du punkteringsfri dæk og et stel der ikke fylder lige så meget som det alm. hvilket jeg er VILDT glad for. Men uasnet havd så har jeg været tilfredse med begge. Og det at hjulene eller stellet knirker er fordi man skal have det til tjek, det lige som en bil, den skal også have service nogen jeg har nemlig selv været til "service" med min, der bliver de lige strammet op i stellet og fået smurt hjulenen.... man skal jo veligeholde de ting man bruger, så holder tingene også længere 

Klem

Anmeld

17. april 2012

noah3006

noah3006 skriver:

Jeg har en af hver, og er galde for dem begge.  dog vil jeg give ret i at Uniq stellet er en smule tunger at køre med end det alm. Men men her får du punkteringsfri dæk og et stel der ikke fylder lige så meget som det alm. hvilket jeg er VILDT glad for. Men uasnet havd så har jeg været tilfredse med begge. Og det at hjulene eller stellet knirker er fordi man skal have det til tjek, det lige som en bil, den skal også have service nogen jeg har nemlig selv været til "service" med min, der bliver de lige strammet op i stellet og fået smurt hjulenen.... man skal jo veligeholde de ting man bruger, så holder tingene også længere 

Klem

hov der skulle stå GLADE. ikke galde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.