Caroline Flemming gjorde sit indtog idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. april 2009

Nadi

badeværelset er blevt rengjort og forårsklar, karrysalaten er lavet til påskefrokosten i eftermiddag, Oliver og Dennis sover så nu tager jeg en velfortjente slapper her i godt selvskab

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2009

bette

total overskuds mutter.. hehe
var det godt med en omgang friends spil???

Anmeld

12. april 2009

Rasmine

Hooold da ferie..
I her...

Anmeld

12. april 2009

Nadi

bette skriver:

total overskuds mutter.. hehe
var det godt med en omgang friends spil???

Ja det var bare SUPER sjovt! Og hold da op der kom nogle sandheder på bordet. Så tak fordi jeg måtte låne det Jeg er sikker på at vores aften blev så god kun pga dét spild!!

Så tak

Anmeld

12. april 2009

Nadi

Mebach skriver:

Hooold da ferie..
I her...

Me too!
Og jeg havde gummihandsker på og det hele. Mine er godt nok gule og ikke lyserøde, men jeg er jo heller ikke baronesse

Anmeld

12. april 2009

bette

hehe dejligt i havde det sjovt.. hehe ja der er sku mange ting som kommer frem som man ikke lige viste.. hihi

Anmeld

12. april 2009

Rasmine

Me too!
Og jeg havde gummihandsker på og det hele. Mine er godt nok gule og ikke lyserøde, men jeg er jo heller ikke baronesse

Men næsten...
Btw: hvordan går det med godskøbet i Karup City?

Anmeld

12. april 2009

Nadi

Mebach skriver:

Men næsten...
Btw: hvordan går det med godskøbet i Karup City?

Jamen vi er igang med forhandlingerne om slottet på Bøgevej. De sidder lidt stramt i det sælger så de er ikke til at rokke særlig meget med selvom vi har presset dem fra 750.000 til 675.000, men vi vil helst ned i 660.000 for der skal laves en del. Men nu må vi se, vi regner med at ringe til mægler i næste uge.
Så tager vi den derfra! Men det er spændende, vil så gerne have et hus her til sommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.