scanning holbæk sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Dejligt at høre de er søde . Jeg har ikk så gode erfaringer med dem på gyn afdeling nemlig. Har været til i alt 3 scanningerne ny . Og 6 i tidligere graviditet som endte i ma desværre . Og føj for en oplevelse .

Jep jeg prøver at finde den bag vej der

Min MD på svangeskabsafd. stødte vi også ind i en af de mindre heldige jordemødre - vi blev enige om at hun var sur pga. at hun ingen sex havde fået  Hun havde i hvert fald en dårlig dag - og det skal vi alle jo have lov til, men hun gik over grænsen, og vi klagede faktisk over hende  Jeg blev scannet hver 4 uge, så jeg tror jeg har været dem alle igennem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

JJajjejegb

Min MD på svangeskabsafd. stødte vi også ind i en af de mindre heldige jordemødre - vi blev enige om at hun var sur pga. at hun ingen sex havde fået  Hun havde i hvert fald en dårlig dag - og det skal vi alle jo have lov til, men hun gik over grænsen, og vi klagede faktisk over hende  Jeg blev scannet hver 4 uge, så jeg tror jeg har været dem alle igennem 

Ja jeg burde os have klaget . Men fik det desværre ikk gjort da der var andre tanker . Jeg gik 6 uger med et dødt foster trods scanninger hver uge . Øv bøv . Forfærdelig oplevelse .

Men ja man nå sige du har være alle igennem så

Anmeld

17. april 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Ja jeg burde os have klaget . Men fik det desværre ikk gjort da der var andre tanker . Jeg gik 6 uger med et dødt foster trods scanninger hver uge . Øv bøv . Forfærdelig oplevelse .

Men ja man nå sige du har være alle igennem så

Øv, det var godt nok en forfærdelig oplevelse! Så krydser jeg endnu mere for en god oplevelse af NF på torsdag  - du må lige huske at skrive en opdatering 

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

JJaKKeJeghha

Øv, det var godt nok en forfærdelig oplevelse! Så krydser jeg endnu mere for en god oplevelse af NF på torsdag  - du må lige huske at skrive en opdatering 

Jaa gør jeg os . så bebs sidste gang i 9+2 og der var den meget aktiv . Så satser på der er en sund og rask livlig bebs der inde .

Jep regner med at offentlig gøre mig på torsdag os
Jeg har været ano indtil nu

Anmeld

17. april 2012

NessaXenia

Når du holder på parkeringspladsen ved hoved indagangen, så ligger der en gul bygning på højre hånd, der er en sti derned, så er det bare ind i den gule bygning og 2. Sal

Anmeld

17. april 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Nogen som ved hvor nf scanningen forgår henne op holbæk sygehus ??
I mit brev står der nemlig man skal gå ind af bygning 6.
Men aner ikk hvor det er ??
Jeg kender kun sygehuset , og så har jeg været op gyn afdeling til tidlig scanning. Nogen fra holbæk som kan hjælpe ??

http://www.regionsjaelland.dk/sundhed/geo/holbaeksygehus/findvej/Sider/default.aspx

Og så vælger du svanger ambulatoriet ude til venstre. Så kan du se hvor du skal hen

Anmeld

17. april 2012

UngMor17

Anonym skriver:

Nogen som ved hvor nf scanningen forgår henne op holbæk sygehus ??
I mit brev står der nemlig man skal gå ind af bygning 6.
Men aner ikk hvor det er ??
Jeg kender kun sygehuset , og så har jeg været op gyn afdeling til tidlig scanning. Nogen fra holbæk som kan hjælpe ??

Hvis den går helt gal, og du ikke aner hvor du er henne, så går du bare ind i informationen på sygehuset, der ved hovedindgangen, så forklare de dig vejen  det gjorde jeg selv. Du skal nok finde det.

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

Ihh i er så søde alle sammen tusind tak for jeres svar , jeg regner med at kunne finde det u morgen . Lyder jo ikk så svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.