scanning holbæk sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.245 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Anonym trådstarter

Nogen som ved hvor nf scanningen forgår henne op holbæk sygehus ??
I mit brev står der nemlig man skal gå ind af bygning 6.
Men aner ikk hvor det er ??
Jeg kender kun sygehuset , og så har jeg været op gyn afdeling til tidlig scanning. Nogen fra holbæk som kan hjælpe ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Den lykkelige

Jeg har født på holbæk og alt scanning vedr. graviditet er ovenpå barselsgangen..
Du kan komme derhen både gennem hovedindgangen men også bagom.. og op på 2. sal..

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Jeg har født på holbæk og alt scanning vedr. graviditet er ovenpå barselsgangen..
Du kan komme derhen både gennem hovedindgangen men også bagom.. og op på 2. sal..

Okay . Så det burde være til at finde . Min plan var.nemlig at parker ved hovede indgangen og så gå den vej da det er den eneste jeg kender . Hedder det bare barsels fangen ??
I brevet står nemlig svangerskabs ambulatoriumet

Anmeld

17. april 2012

Den lykkelige

Okay . Så det burde være til at finde . Min plan var.nemlig at parker ved hovede indgangen og så gå den vej da det er den eneste jeg kender . Hedder det bare barsels fangen ??
I brevet står nemlig svangerskabs ambulatoriumet

Hvis du går ind af hovedindgangen så skal du gå ind af døren, forbi cafeen og til højre .. så går du bare helt ned i enden.. forbi gynækologisk afdeling.. ja helt ned i enden og gennem døren går du til højre.. så kommer du ud til børne afdelingen og trapper også går du op til fødegangen.. ind i fødegangen og gennem barselsgangen og bagefter op på 2. sal.. 
men altså jeg ville gå den anden vej for så er du fri for at skulle gennem hele hospitalet og fødegangen..
Hvis du tager den anden vej skal du bare parkere ved hovedindgangens parkeringsplads, når du så står på parkeringen og kigger op mod hospitalet så går du af den sti der er til højre.. så ligger lige fremme en lidt "ældre" bygning, du skal til venstre og op af trapperne.. der er indgangen til barselsgang, fødegang og scanning.. så går du bare op af trapperne til 2. sal.. hvor du skal scannes.. det meget lettere end igennem hovedindgangen!!

Anmeld

17. april 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Jeg kender kun sygehuset , og så har jeg været op gyn afdeling til tidlig scanning. Nogen fra holbæk som kan hjælpe ??

Enig med den lykkelige

Tag bagvejen for det er et cirkus at rende hele sygehuset igennem.. Det gjorde vi ved første scanning

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Hvis du går ind af hovedindgangen så skal du gå ind af døren, forbi cafeen og til højre .. så går du bare helt ned i enden.. forbi gynækologisk afdeling.. ja helt ned i enden og gennem døren går du til højre.. så kommer du ud til børne afdelingen og trapper også går du op til fødegangen.. ind i fødegangen og gennem barselsgangen og bagefter op på 2. sal.. 
men altså jeg ville gå den anden vej for så er du fri for at skulle gennem hele hospitalet og fødegangen..
Hvis du tager den anden vej skal du bare parkere ved hovedindgangens parkeringsplads, når du så står på parkeringen og kigger op mod hospitalet så går du af den sti der er til højre.. så ligger lige fremme en lidt "ældre" bygning, du skal til venstre og op af trapperne.. der er indgangen til barselsgang, fødegang og scanning.. så går du bare op af trapperne til 2. sal.. hvor du skal scannes.. det meget lettere end igennem hovedindgangen!!

Super . Tusind tak for svar . Jeg prøver og finde bag vejen

Anmeld

17. april 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Fandt du vej? 

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Fandt du vej? 

Skal først til nf nu på torsdag . Uhh jeg er så spændt .

Anmeld

17. april 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Skal først til nf nu på torsdag . Uhh jeg er så spændt .

Det kan jeg i hvert fald godt forstå Og de er noget så søde oppe på svangreambulatoriet 

Brug den vejledning som Den Lykkelige skriver - ikke igennem hovedingangen 

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Det kan jeg i hvert fald godt forstå Og de er noget så søde oppe på svangreambulatoriet 

Brug den vejledning som Den Lykkelige skriver - ikke igennem hovedingangen 

Dejligt at høre de er søde . Jeg har ikk så gode erfaringer med dem på gyn afdeling nemlig. Har været til i alt 3 scanningerne ny . Og 6 i tidligere graviditet som endte i ma desværre . Og føj for en oplevelse .

Jep jeg prøver at finde den bag vej der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.