Har det så dårligt med min krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

LilleLene

M&R skriver:

Lyder meget som mig så kan virkelig godt forstå din tanke... jeg prøver bare at sige til mig selv at jeg tror på at jeg kan smide det bagefter... så må jeg bare ud og trave nogle ture.. ved du om der er noget efter garviditet motion med barnevogn i området... ved at der har været i silkeborg... hvilket min kusine havde rigtih stor glæde af... da det jo ikke er alle motions former der egner sig når man lige har født...

Benefit Viborg har noget, med ned og går om søndersø, hvor man skal lave øvelser og sådan imens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

LilleLene

LouiseBP skriver:

Du får lige en masser kram

Ved hvordan det føles, men du skal nok få din slanke krop tilbage. Det er jeg sikker på. Du har jo ikke taget helt vildt på, og strækmærkerne skal nok blive pænere med årene. Det ved jeg fra erfaring (: Din krop forandrer sig jo, for du bærer jo rundt på et lille barn, men det hele skal nok blive godt igen

Tak louise

Hvordan går det egentlig med dig

Anmeld

18. april 2012

LilleLene

Laijona Äiti skriver:

11 Kg. Havde taget på pga. medicin og da min behandling stoppede begynte jeg at tabe det. (manglede 4 kg. til normalvægten) Men må bare starte igen når jeg har født.

eeej det var ellers flot

Håber det lykkes for dig igen så

Anmeld

18. april 2012

Lauras mor

LilleLene skriver:

Tak louise

Hvordan går det egentlig med dig

Det går rimeligt  Er blevet deltidssygemeldt pga. plukveer og ømhed i lænden, ellers er alt godt

Jeg kunne se, at I snart flytter i hus. Er det noget I har købt, eller lejet?

Det bliver spændende at se, om I får en datter eller søn - synes det er fedt at du kan vente med at se, hvad det bliver

Anmeld

18. april 2012

LilleLene

LouiseBP skriver:

Det går rimeligt  Er blevet deltidssygemeldt pga. plukveer og ømhed i lænden, ellers er alt godt

Jeg kunne se, at I snart flytter i hus. Er det noget I har købt, eller lejet?

Det bliver spændende at se, om I får en datter eller søn - synes det er fedt at du kan vente med at se, hvad det bliver

Det lyder dejligt

Bor du stadig i Skals eller ?

Svigerfar har købt hus, som vi så lejer Så det er bare super lækkert

Glæder mig også helt vildt, tror det bliver en dreng Men kan love dig, det har også holdt hårdt ikke at kigge med, når de scannede babys underliv

Anmeld

18. april 2012

Lauras mor

LilleLene skriver:

Det lyder dejligt

Bor du stadig i Skals eller ?

Svigerfar har købt hus, som vi så lejer Så det er bare super lækkert

Glæder mig også helt vildt, tror det bliver en dreng Men kan love dig, det har også holdt hårdt ikke at kigge med, når de scannede babys underliv

Det er da en dejligt svigerfar, du har Ville os gerne have vores eget, men pengene er der desværre ikke  

Jeg bor til leje i et lille hus i Låstrup, tæt på Skals (:

Jeg har ikke kunnet holde mig fra at vide det. Skulle bare vide, hvad det blev (: Så kan godt forstå, hvor hårdt det har måtte være Men nu er der jo heller ikke længe til, du får det at se

Anmeld

18. april 2012

lio

LilleLene skriver:

eeej det var ellers flot

Håber det lykkes for dig igen så

Jo tak. Lige over, når du har født.

Anmeld

18. april 2012

LilleLene

LouiseBP skriver:

Det er da en dejligt svigerfar, du har Ville os gerne have vores eget, men pengene er der desværre ikke  

Jeg bor til leje i et lille hus i Låstrup, tæt på Skals (:

Jeg har ikke kunnet holde mig fra at vide det. Skulle bare vide, hvad det blev (: Så kan godt forstå, hvor hårdt det har måtte være Men nu er der jo heller ikke længe til, du får det at se

Ja hvis det ikke havde været for svigerfar, så blev det nok en lejlighed inde i byen, så jeg er super glad for det andet

Har i så plads nok der hvor i er ?

Anmeld

18. april 2012

LilleLene

Laijona Äiti skriver:

Jo tak. Lige over, når du har født.

hehe tak

Anmeld

18. april 2012

Lauras mor

LilleLene skriver:

Ja hvis det ikke havde været for svigerfar, så blev det nok en lejlighed inde i byen, så jeg er super glad for det andet

Har i så plads nok der hvor i er ?

Kan godt forstå I hellere vil have hus end lejlighed

Ja, vi har et ekstra værelse, som bliver til børneværelse til den tid, hvis vi ikke har købt hus inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.