Har det så dårligt med min krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.093 visninger
32 svar
0 synes godt om
17. april 2012

LilleLene

Hej piger

Er jeg den eneste der VIRKELIG glæder mig til at have født, så man kan tabe sig igen ?

Jeg savner at være tynd Det går mig faktisk rigtig meget på... Og især fordi jeg har fået virkelig store og mange strækmærker.
De største sidder på mine lår, og jeg ser dem HVER gang jeg går på toilettet

Jeg væmmes så meget over min krop at jeg nogle gange ønsker at spole tiden tilbage, så jeg ikke var blevet gravid

Og det er bare skrækkeligt at have den sådan her, for jeg elsker jo Blyp allerede, men den ødelægger min ellers så fine krop

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Hej piger

Er jeg den eneste der VIRKELIG glæder mig til at have født, så man kan tabe sig igen ?

Jeg savner at være tynd Det går mig faktisk rigtig meget på... Og især fordi jeg har fået virkelig store og mange strækmærker.

Jeg væmmes så meget over min krop at jeg nogle gange ønsker at spole tiden tilbage, så jeg ikke var blevet gravid

Og det er bare skrækkeligt at have den sådan her, for jeg elsker jo Blyp allerede, men den ødelægger min ellers så fine krop

Tror det er meget normalt at hjernen lige skal være med på de forandringer. Jeg har det svært med dem fordi jeg ik selv kontrollerer hvad det er der sker! Som at tage på, det kontrollerer man jo normalt ved at spise sundt. Men det er jo ligemeget hvor meget man går op i kost nu for man tager jo alligevel på!

Har det sværest efter aftensmaden, når lillefisen oz lige synes hun skal fylde ekstra i maven sammen med maden. Føler mig tit som en flodhest strandet i sofaen

Jeg har heldigvis ik fået flere strækmærker end jeg allerede havde. Men selvom mit maveskind ik var glat fra starten så frygter jeg da at der skulle komme flere

Anmeld

17. april 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Tror det er meget normalt at hjernen lige skal være med på de forandringer. Jeg har det svært med dem fordi jeg ik selv kontrollerer hvad det er der sker! Som at tage på, det kontrollerer man jo normalt ved at spise sundt. Men det er jo ligemeget hvor meget man går op i kost nu for man tager jo alligevel på!

Har det sværest efter aftensmaden, når lillefisen oz lige synes hun skal fylde ekstra i maven sammen med maden. Føler mig tit som en flodhest strandet i sofaen

Jeg har heldigvis ik fået flere strækmærker end jeg allerede havde. Men selvom mit maveskind ik var glat fra starten så frygter jeg da at der skulle komme flere

du har nok ret i at det kan være derfor

syntes bare stadig at det er træls

Anmeld

17. april 2012

lio

Du er ikke alene. Jeg vil bare have baby ud så jeg kan tabe mig igen. (havde lige tabt mig inden jeg blev gravid)

Anmeld

17. april 2012

M&R

LilleLene skriver:

Hej piger

Uhh ha kan følge dig så meget... min mor har kæmpe med sin vlgt hele livet pga graviditet og jeg frygter at det samme sker for mig... har aldrig været super tynd men helt almindelig af bygning og gud hvor vil jeg gerne have det igen. Har ind til nu tager sytten kilo på og syntes det er enormt meget... Har været så ked af det men den anden dag så jeg et program i fjernsynet med hende der er modfl for trumphf. og det har hjulpet en hel det... Men ja glæder mig da stadig til at komme ned i vægt:-)

Anmeld

17. april 2012

LilleLene

Laijona Äiti skriver:

Du er ikke alene. Jeg vil bare have baby ud så jeg kan tabe mig igen. (havde lige tabt mig inden jeg blev gravid)

Hvor meget hvade du tabt så

JEg skulle faktisk starte på en nupo/smoothie kur den samme dag jeg fandt ud af at jeg var gravid :/

Anmeld

17. april 2012

LilleLene

M&R skriver:

Uhh ha kan følge dig så meget... min mor har kæmpe med sin vlgt hele livet pga graviditet og jeg frygter at det samme sker for mig... har aldrig været super tynd men helt almindelig af bygning og gud hvor vil jeg gerne have det igen. Har ind til nu tager sytten kilo på og syntes det er enormt meget... Har været så ked af det men den anden dag så jeg et program i fjernsynet med hende der er modfl for trumphf. og det har hjulpet en hel det... Men ja glæder mig da stadig til at komme ned i vægt:-)

Jeg har det præcis på samme måde.

Har heller ikke været naturligt tynd, og skulle virkelig kæmpe for at holde mig slank
Og var overvægtig som barn, så har lidt problemer med at vægten stiger :/

Anmeld

17. april 2012

M&R

LilleLene skriver:

Jeg har det præcis på samme måde.

Har heller ikke været naturligt tynd, og skulle virkelig kæmpe for at holde mig slank
Og var overvægtig som barn, så har lidt problemer med at vægten stiger :/

Lyder meget som mig så kan virkelig godt forstå din tanke... jeg prøver bare at sige til mig selv at jeg tror på at jeg kan smide det bagefter... så må jeg bare ud og trave nogle ture.. ved du om der er noget efter garviditet motion med barnevogn i området... ved at der har været i silkeborg... hvilket min kusine havde rigtih stor glæde af... da det jo ikke er alle motions former der egner sig når man lige har født...

Anmeld

17. april 2012

Lauras mor

Du får lige en masser kram

Ved hvordan det føles, men du skal nok få din slanke krop tilbage. Det er jeg sikker på. Du har jo ikke taget helt vildt på, og strækmærkerne skal nok blive pænere med årene. Det ved jeg fra erfaring (: Din krop forandrer sig jo, for du bærer jo rundt på et lille barn, men det hele skal nok blive godt igen

Anmeld

18. april 2012

lio

LilleLene skriver:

Hvor meget hvade du tabt så

JEg skulle faktisk starte på en nupo/smoothie kur den samme dag jeg fandt ud af at jeg var gravid :/

11 Kg. Havde taget på pga. medicin og da min behandling stoppede begynte jeg at tabe det. (manglede 4 kg. til normalvægten) Men må bare starte igen når jeg har født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.