Kønsscanning i næste uge(erfaringer søges?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Hyacinth

MissTas skriver:

også kun herfra .. jeg var 15+2 og der var heller ingen tvivl.. og sørme også samme køn der kom ud af mig for 2 mrd siden.. De udtaler sig slet ikke om kønnet hvis ikke de er 100% sikre...

Århh fantastisk

Jeg fornemmer en dreng, så er spændt på, om det blot er ubevidst ønske, eller om det holder stik. Fornemmelsen holdte stik med min datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

MissTas

Hyacinth skriver:

Århh fantastisk

Jeg fornemmer en dreng, så er spændt på, om det blot er ubevidst ønske, eller om det holder stik. Fornemmelsen holdte stik med min datter

bliver spændende at se.. jeg var overbevist om at jeg fik en dreng.. ikke fordi det var et større ønske end en pige.. var ligeglad hvilket køn det var, men så var det sq en lille pige mine fornemmelser er åbenbart ikke så gode hehe ..

men glæder mig til update fra dig

Anmeld

18. april 2012

Hyacinth

MissTas skriver:

bliver spændende at se.. jeg var overbevist om at jeg fik en dreng.. ikke fordi det var et større ønske end en pige.. var ligeglad hvilket køn det var, men så var det sq en lille pige mine fornemmelser er åbenbart ikke så gode hehe ..

men glæder mig til update fra dig

Hehe er også liiidt bekymret fr min reaktion, hvis jeg har gættet forkert

Misforstå mig ikke - ville også være jubellykkelig for en lille pige, så "skuffelsen" ville ikke være pga. forkert køn, men mere min egen intuition 

Anmeld

18. april 2012

MissTas

Hyacinth skriver:

Hehe er også liiidt bekymret fr min reaktion, hvis jeg har gættet forkert

Misforstå mig ikke - ville også være jubellykkelig for en lille pige, så "skuffelsen" ville ikke være pga. forkert køn, men mere min egen intuition 

ja lige præcis .. min fornemmelse var hvert fald fuldstændig forkert.. hehe

Anmeld

18. april 2012

morethanperfect

Super dugtige derinde ! Og havde ret her  

Anmeld

18. april 2012

Hyacinth

morethanperfect skriver:

Super dugtige derinde ! Og havde ret her  

Yeaaaiii glæder mig såå meget til oplevelsen får man en liveoptagelse af scanningen med på dvd eller? 

Anmeld

18. april 2012

morethanperfect

Hyacinth skriver:

Yeaaaiii glæder mig såå meget til oplevelsen får man en liveoptagelse af scanningen med på dvd eller? 

Jepper .. Det gør man
Og rigtig mange billeder ! Heheh .. 

Anmeld

18. april 2012

Hyacinth

MissTas skriver:

ja lige præcis .. min fornemmelse var hvert fald fuldstændig forkert.. hehe

Hehe min veninde, som var gravid før jeg var med den første, var overbevist om, at det var en pige og da hun så blev scannet i uge 20, viste det sig, at være en dreng og ud er en dejlig dreng kommet

Men hun var så skuffet de første 2-3 dage, fordi hun havde forventet at det var en pige. Men i dag er hun jo ovenud lykkelig for hendes lille søn hun blev også hurtigt glad igen, i graviditeten. Tror mere, det handler om, at man måske forventer noget bestemt og allerede har fundet navne eller kigget på ting til dét køn. 

Men det er man jo ikke selv herre over  - heldigvis!

Anmeld

18. april 2012

Hyacinth

morethanperfect skriver:

Jepper .. Det gør man
Og rigtig mange billeder ! Heheh .. 

Fantastisk!

Er bare øv, jeg ikke tænkte over, at gøre det samme med min datter. Men så må hun se dvd af hendes lillebror/lillesøster

Anmeld

18. april 2012

morethanperfect

Hyacinth skriver:

Fantastisk!

Er bare øv, jeg ikke tænkte over, at gøre det samme med min datter. Men så må hun se dvd af hendes lillebror/lillesøster

Vi gjorde det også kun med Oscar  

Måske kan jeg finde på at gøre det med lillebror også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.