Kønsscanning i næste uge(erfaringer søges?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.699 visninger
20 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Hyacinth

Hej alle I skønne mødre på Baby!

Min kæreste og jeg har bestilt tid til en kønsscanning i næste uge hvor jeg vil være 14+3 når vi skal derind.

Jeg skal scannes hos Scanningsjordemoderen og har indtil nu kun hørt godt om dem, men det der med kønsgaranti - er det helt sikkert? Passede den med jer?

Skal lige sige, at det kun er pga. enorm nysgerrighed, at vi ikke venter til hospitalets MD-scanning i uge 20. Ved ikke hvorfor, men er meget mere nysgerrig denne gang, end jeg var i første graviditet

Glæder mig til svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

projekt-ønskebarn

og  til scanningsjordmoderen 

Jeg er blevet scannet der og de er super dygtige og meget professonelle. De giver fuld garanti derinde og hvis ikke de kan se kønnet får man en ny tid gratis. De siger sev at de aldrig har taget fejl mht kønnet. Kender en del der er blevet scannet derinde efterhånden og alle svar har været rigtige

Held og lykke med det, det er en ubeskrivelig følelse at sætte køn på det lille væsen der vokser inde i en 

Anmeld

17. april 2012

Hyacinth

projekt-ønskebarn skriver:

og  til scanningsjordmoderen 

Jeg er blevet scannet der og de er super dygtige og meget professonelle. De giver fuld garanti derinde og hvis ikke de kan se kønnet får man en ny tid gratis. De siger sev at de aldrig har taget fejl mht kønnet. Kender en del der er blevet scannet derinde efterhånden og alle svar har været rigtige

Held og lykke med det, det er en ubeskrivelig følelse at sætte køn på det lille væsen der vokser inde i en 

Århh det lyder godt med "rigtige" svar derfra! 

Glæder mig også heeelt vildt! Det er onsdag i næste uge og jeg synes bare tiden går sååå langsomt, men ak desto mere spænding! Hæhæ

Tak for svar

Anmeld

17. april 2012

projekt-ønskebarn

Ja ventetiden er ulidelig, det synes jeg også 

Er spændt på at høre en update, go´ fornøjelse 

Anmeld

17. april 2012

babymus77

Jeg var også 14+3 og der var ingen tvivl:-))

Anmeld

18. april 2012

M&N

til scanningsjordmoderen!

Jeg er blevet scannet derinde 3 gange, allerede fra 5+3 kunne de se hjertet blinke! Selvom jeg var så kort tid henne, så synes de jeg skulle have delt scanningen i 2, så jeg fik 2 scanninger for en pris. 

Havde også bestilt kønsscanning, men nåede desværre ikke så langt, men sidste scanning vi var der, sagde jordemoderen hun tror det er en pige, og efter moderkagebiopsien havde hun ret. Det var en scanning 10+4, hun sagde dette.

De er utrolig professionele, søde, og fortæller dig alt hvad du ser. Kvaliteten er i top, du får dvd & billedere med hjem. 

Kan kun anbefales!  God tur!!

Anmeld

18. april 2012

MissTas

Hyacinth skriver:

Hej alle I skønne mødre på Baby!

Min kæreste og jeg har bestilt tid til en kønsscanning i næste uge hvor jeg vil være 14+3 når vi skal derind.

Jeg skal scannes hos Scanningsjordemoderen og har indtil nu kun hørt godt om dem, men det der med kønsgaranti - er det helt sikkert? Passede den med jer?

Skal lige sige, at det kun er pga. enorm nysgerrighed, at vi ikke venter til hospitalets MD-scanning i uge 20. Ved ikke hvorfor, men er meget mere nysgerrig denne gang, end jeg var i første graviditet

Glæder mig til svar

også kun herfra .. jeg var 15+2 og der var heller ingen tvivl.. og sørme også samme køn der kom ud af mig for 2 mrd siden.. De udtaler sig slet ikke om kønnet hvis ikke de er 100% sikre...

Anmeld

18. april 2012

Hyacinth

projekt-ønskebarn skriver:

Ja ventetiden er ulidelig, det synes jeg også 

Er spændt på at høre en update, go´ fornøjelse 

Jaaa! Skal nok lave en update, når jeg ved svar

Og taak

Anmeld

18. april 2012

Hyacinth

babymus77 skriver:

Jeg var også 14+3 og der var ingen tvivl:-))

Ih dejligt med gode erfaringer! 

Glæder mig jo mere og mere 

Anmeld

18. april 2012

Hyacinth

BabyWish2012 <3 skriver:

til scanningsjordmoderen!

Jeg er blevet scannet derinde 3 gange, allerede fra 5+3 kunne de se hjertet blinke! Selvom jeg var så kort tid henne, så synes de jeg skulle have delt scanningen i 2, så jeg fik 2 scanninger for en pris. 

Havde også bestilt kønsscanning, men nåede desværre ikke så langt, men sidste scanning vi var der, sagde jordemoderen hun tror det er en pige, og efter moderkagebiopsien havde hun ret. Det var en scanning 10+4, hun sagde dette.

De er utrolig professionele, søde, og fortæller dig alt hvad du ser. Kvaliteten er i top, du får dvd & billedere med hjem. 

Kan kun anbefales!  God tur!!

Godt du havde gode erfaringer med dem - men er ked på dine vegne, at det ikke blev til mere 

Får man også liveoptagelsen af scanningen med eller hvordan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.