at være gravid, uden at føle sig gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Camillos skriver:

Stalker.. hehe Okay, synes bare det er vildt underligt man er gravid og ikke rigtig bemærker noget... 

jeg må godt stalke dig hehe ej... ville også bare berolige dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Camillos

Laijona Äiti skriver:

Jeg misunder dig sådan... Når graviditets symptomer kommer flere af gangen og du vokser så skal du nok få følelsen, nyd tiden uden gener.

Ej jeg ved godt hvad du mener, men jeg synes nu det var rart da det ikke kunne ses eller mærkes. 

heh.. Okay , ja når man når så langt med stor mave og det hele .. ville man nok ønske efter 1 uges tid at man kunne smide maven igen og føde

Anmeld

17. april 2012

2babygirls

Fru Skovrup skriver:

når maven er i vejen hele tiden

Tror ikke jeg fattede at jeg var gravid før over halvvejs

Anmeld

17. april 2012

Camillos

Fru Skovrup skriver:

jeg må godt stalke dig hehe ej... ville også bare berolige dig

hehe .. Det må familie jo godt..  

Tak for det... ... Nu er jeg mere rolig.. 

Anmeld

17. april 2012

Camillos

Tina&Martin skriver:

Tror ikke jeg fattede at jeg var gravid før over halvvejs

nej det er også uge 20 ... Pyh der er længe til... 

Anmeld

17. april 2012

2babygirls

Camillos skriver:

nej det er også uge 20 ... Pyh der er længe til... 

Jeg havde en del problemer med kroppen og teenager hud, men babyen fattede jeg ikke levede i mig selvom jeg mærkede hende fra uge 16.
Synes det var uvirkeligt at det var lykkedes. Men min mave var også længe om at vokse.

Det skal nok komme, når du for 5. gang banker maven ind i døren haha

Anmeld

17. april 2012

lycly

Camillos skriver:

første1

Okay  dejligt at det ikke bare er mig som, ved jeg er gravid men tænker man burde da kunne mærke mere.. er der mon noget galt? 

Altså de første 19 uger var det eneste jeg kunne mærke kvalme. Som førstegangsgravid er det meget normalt at der går længe før man mærker liv. Som regel mellem uge 18 og 20. Og det er kun i form af små bobler i maven. Hvis du så har en foranliggende moderkage kan der gå lang tid.

Så bare rolig, det er helt normalt at du på nuværende tidspunkt overhovedet ikke føler dig gravid

Anmeld

17. april 2012

Camillos

Tina&Martin skriver:

Jeg havde en del problemer med kroppen og teenager hud, men babyen fattede jeg ikke levede i mig selvom jeg mærkede hende fra uge 16.
Synes det var uvirkeligt at det var lykkedes. Men min mave var også længe om at vokse.

Det skal nok komme, når du for 5. gang banker maven ind i døren haha

hehe Ja det kommer nok

Anmeld

17. april 2012

kvinde84

Jeg begyndte heller ikke at føle mig gravid før efter uge ca 27, når maven for alvor begyndte at vokse  Jeg følte plukveer fra uge 12 og spark fra uge 14, men det gjørde alligevel ikke noget ved "graviditetsfølelsen". Jeg havde hverken kvalme, øget lugtsans og jeg blev heller ikke hormonella. Mine bryster var kun ømme de omkring de første 3 mdr, men jeg får altid ømme bryster ved mens, så der var ikke noget nyt og spændende i det. Tror måske at det spiller ind. Når man ikke er plaget af de "normale" graviditetsgener, så føler man sig måske ikke særligt gravid  

For mig har det været en god ting, da det gør livet meget lettere de 9 mdr man skal gå med bebs. Jeg har aldrig ønsket mig en stor gravid mave, og det ville passe mig fint at den var lille helt frem til termin (det er den dog ikke) 

Anmeld

17. april 2012

Camillos

kvinde84 skriver:

Jeg begyndte heller ikke at føle mig gravid før efter uge ca 27, når maven for alvor begyndte at vokse  Jeg følte plukveer fra uge 12 og spark fra uge 14, men det gjørde alligevel ikke noget ved "graviditetsfølelsen". Jeg havde hverken kvalme, øget lugtsans og jeg blev heller ikke hormonella. Mine bryster var kun ømme de omkring de første 3 mdr, men jeg får altid ømme bryster ved mens, så der var ikke noget nyt og spændende i det. Tror måske at det spiller ind. Når man ikke er plaget af de "normale" graviditetsgener, så føler man sig måske ikke særligt gravid  

For mig har det været en god ting, da det gør livet meget lettere de 9 mdr man skal gå med bebs. Jeg har aldrig ønsket mig en stor gravid mave, og det ville passe mig fint at den var lille helt frem til termin (det er den dog ikke) 

hehe sød lille baby der  

Okay plukveer fra uge 12 det var tidligt? 

Jeg har haft kvalme men som er forsvundet hver gang jeg har spist og lidt længesmeret. Mine ømme bryster forsvandt allerede i uge 7 .. 

det sjovt graviditeterne er så forskellige.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.