at være gravid, uden at føle sig gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.577 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Camillos

Ja det er bare mig igen igen igen ! 

Jeg er 13+5 idag, og ja føler mig faktisk ikke vildt meget gravid. Og jeg synes det er underligt når der Trods alt ligger en spirer og vokser og vokser i maveskindet.... 

hvornår begynder man at føle sig sådan rigtig gravid? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Camillos skriver:

Jeg er 13+5 idag, og ja føler mig faktisk ikke vildt meget gravid. Og jeg synes det er underligt når der Trods alt ligger en spirer og vokser og vokser i maveskindet.... 

når maven er i vejen hele tiden

Anmeld

17. april 2012

Camillos

Fru Skovrup skriver:

når maven er i vejen hele tiden

Stalker.. hehe Okay, synes bare det er vildt underligt man er gravid og ikke rigtig bemærker noget... 

Anmeld

17. april 2012

lycly

Jeg følte mig først rigtig gravid når jeg kunne sidde og se udenpå maven når hun sparkede. For så kunne man virkelig se, at man havde noget i maven. Det var nogenlunde samtidig med at jeg begyndte at se gravid ud. Fik først en rigtig rund mave efter uge 25

Anmeld

17. april 2012

Frk.S

Jeg mærkede heller ikke meget til at jeg var gravid.

Men når maven begynder at fylde noget mere  - og ikke mindst når du begynder at kunne mærke de første små spark.

Anmeld

17. april 2012

B&J

jeg følte mig ikke gravid før jeg kunne mærke lille manden sparke... for havde ingen tegn overhovede.....

men syntes nu det var dejligt for jeg kunne passe mit arbejde og havde det fantastisk

Anmeld

17. april 2012

Camillos

LunaLykke skriver:

Jeg følte mig først rigtig gravid når jeg kunne sidde og se udenpå maven når hun sparkede. For så kunne man virkelig se, at man havde noget i maven. Det var nogenlunde samtidig med at jeg begyndte at se gravid ud. Fik først en rigtig rund mave efter uge 25

Okay  dejligt at det ikke bare er mig som, ved jeg er gravid men tænker man burde da kunne mærke mere.. er der mon noget galt? 

Anmeld

17. april 2012

lio

Camillos skriver:

Jeg misunder dig sådan... Når graviditets symptomer kommer flere af gangen og du vokser så skal du nok få følelsen, nyd tiden uden gener.

Ej jeg ved godt hvad du mener, men jeg synes nu det var rart da det ikke kunne ses eller mærkes. 

Anmeld

17. april 2012

Camillos

B&J skriver:

jeg følte mig ikke gravid før jeg kunne mærke lille manden sparke... for havde ingen tegn overhovede.....

men syntes nu det var dejligt for jeg kunne passe mit arbejde og havde det fantastisk

Ja det er da dejligt  

Selvom jeg har været til adskillige scanninger har mange fine billeder osv føler jeg mig stadigvæk ikke gravid. Har problemer med min lænd,. men min læge siger det er muskelsmerter. så ..

Anmeld

17. april 2012

Nettemor

Årh hvor kan jeg huske den følelse. Da min kvalme forsvandt følte jeg mig ikke det mindste gravid. Men bare rolig. Det kommer igen Når du begynder at mærke liv osv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.