Hvad er chancen for en pige/dreng?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

ehh.. den er vel 50/50?

Hehe det er der meget delte meninger om, da y-celler - drenge celler, svømmer hurtigere og er lettere og derfor er hurtigst hvis de blir skudt afsted midt i ægløsning, og de 'dør' iøvrigt hurtigere- hvorimod pige celler (x må de hedde) er langsommere men holder længere, ka derfor holde længere hvis man sexer før ægløsning.

Det ihvert fald en historie jeg har hørt en del

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

FogL

Anonym skriver:

Hehe det er der meget delte meninger om, da y-celler - drenge celler, svømmer hurtigere og er lettere og derfor er hurtigst hvis de blir skudt afsted midt i ægløsning, og de 'dør' iøvrigt hurtigere- hvorimod pige celler (x må de hedde) er langsommere men holder længere, ka derfor holde længere hvis man sexer før ægløsning.

Det ihvert fald en historie jeg har hørt en del

Nå jo, men chancen er vel reelt 50/50, eftersom der kun er to køn at vælge mellem.. 

Anmeld

17. april 2012

SaNiNa

Tja tror mere der er 50% chance for hvert køn. De er jo ikke bevist at de andet virker

Vi har fået en af hver og har ikke rigtig brug æl test da jeg blev gravid rimelig hurtig alle gangene.

Så tror bare i skal vente og se.

Anmeld

17. april 2012

JH12

Procent satsen for drenge er lidt højere end drenge, og højere hvis man i forvejen har en dreng.

Fandt lige denne artikel:
http://voresborn.dk/gravid-familieliv-a-parforhold/1692-bliver-det-en-pige-eller-en-dreng

Men fra jeg havde min sidste mens. så talte vi 14 dage frem, 2-3 dage inden dag nr. 14 havde vi sex 1-2 gange dagligt. igen på dag nr. 14 og 1-2 gange dagligt,2-3 dage efter dag nr. 14 .
(Ved ikke om det er til at forstå) - Men ihvertfald venter vi en pige, og ved ikke om det er måden vi valgte at gøre det på..

Anmeld

17. april 2012

LotteN

Kay skriver:

altså ingen af de idder om hvordan man får en pige eller en dreng er jo videnskabeligt bevist... så vil nok sige at der er 50% chance for en pige

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Joyce1986 skriver:

Procent satsen for drenge er lidt højere end drenge, og højere hvis man i forvejen har en dreng.

Fandt lige denne artikel:
http://voresborn.dk/gravid-familieliv-a-parforhold/1692-bliver-det-en-pige-eller-en-dreng

Men fra jeg havde min sidste mens. så talte vi 14 dage frem, 2-3 dage inden dag nr. 14 havde vi sex 1-2 gange dagligt. igen på dag nr. 14 og 1-2 gange dagligt,2-3 dage efter dag nr. 14 .
(Ved ikke om det er til at forstå) - Men ihvertfald venter vi en pige, og ved ikke om det er måden vi valgte at gøre det på..

Tak for dit svar :-)

Det lyder ikk så forskelligt som os, dog gjorde vi det ikk flere havde dagligt haha :p

Tillykke med graviditeten :-)

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

SaNiNa skriver:

Tja tror mere der er 50% chance for hvert køn. De er jo ikke bevist at de andet virker

Vi har fået en af hver og har ikke rigtig brug æl test da jeg blev gravid rimelig hurtig alle gangene.

Så tror bare i skal vente og se.

Vi venter og ser uanset hvad Hihi

Og ja personligt tror jeg også det nok er 50/50 :p

Anmeld

17. april 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Hejsa piger :-)

Jeg er bare nysgerrig efter at høre hvad chancerne er for at jeg får en pige denne gang (nygravid) - har en dreng i forvejen og selvfølgelig er nr 2 ønsket og elsket uanset køn - ku bare være sjovt med en af hver :-)

Hvad er jeres erfaring mht den påstand at dyrker man sex på ægløsnings dagen så er der størst chance for dreng da drenge celler svømmer hurtigere ??

Denne gang har vi haft sex 3 dage førpositiv ægløsning test, dagen før positiv ægløsning test og dagenefter positiv ægløsning tesr

Hvad er chancen for en pige tror i? Og hvad er jeres erfaring?? :-)

Man siger der en 71 % chance for man får samme køn som man har i forvejen , hvis det er med den samme mand selvf.

Vi havde sex før ÆL fordi jeg havde hørt det samme , og vi skal ha en dreng mere

Anmeld

17. april 2012

Nadia&Daniel

Ej hvor spændende

Har selv en pige - og vil faktisk gerne have en pige mere, så når tiden er klar til nr. 2, må vi se om jeg/vi rammer de 71 %

Anmeld

17. april 2012

JH12

Anonym skriver:

Tak for dit svar :-)

Det lyder ikk så forskelligt som os, dog gjorde vi det ikk flere havde dagligt haha :p

Tillykke med graviditeten :-)

Mange tak, og held og lykke med projekt baby-pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.