Hvad er chancen for en pige/dreng?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.626 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Anonym trådstarter

Hejsa piger :-)

Jeg er bare nysgerrig efter at høre hvad chancerne er for at jeg får en pige denne gang (nygravid) - har en dreng i forvejen og selvfølgelig er nr 2 ønsket og elsket uanset køn - ku bare være sjovt med en af hver :-)

Hvad er jeres erfaring mht den påstand at dyrker man sex på ægløsnings dagen så er der størst chance for dreng da drenge celler svømmer hurtigere ??

Denne gang har vi haft sex 3 dage førpositiv ægløsning test, dagen før positiv ægløsning test og dagenefter positiv ægløsning tesr

Hvad er chancen for en pige tror i? Og hvad er jeres erfaring?? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Kay

altså ingen af de idder om hvordan man får en pige eller en dreng er jo videnskabeligt bevist... så vil nok sige at der er 50% chance for en pige

Anmeld

17. april 2012

quindelist

Anonym skriver:

Hejsa piger :-)

Jeg er bare nysgerrig efter at høre hvad chancerne er for at jeg får en pige denne gang (nygravid) - har en dreng i forvejen og selvfølgelig er nr 2 ønsket og elsket uanset køn - ku bare være sjovt med en af hver :-)

Hvad er jeres erfaring mht den påstand at dyrker man sex på ægløsnings dagen så er der størst chance for dreng da drenge celler svømmer hurtigere ??

Denne gang har vi haft sex 3 dage førpositiv ægløsning test, dagen før positiv ægløsning test og dagenefter positiv ægløsning tesr

Hvad er chancen for en pige tror i? Og hvad er jeres erfaring?? :-)

Der bliver født lidt flere drenge end piger, såvidt jeg husker omkring 51,4% drenge.

Så statistisk er der for alle en let øget sandsynlighed for at få en dreng. Jeg tror ikke man kan sige noget mere konkret for den enkelte graviditet

Tillykke med graviditeten

Anmeld

17. april 2012

MorDk

Jeg har hørt at der er omkring 70% chance for at få et barn af samme køn som man har i forvejen...

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

quindelist skriver:

Der bliver født lidt flere drenge end piger, såvidt jeg husker omkring 51,4% drenge.

Så statistisk er der for alle en let øget sandsynlighed for at få en dreng. Jeg tror ikke man kan sige noget mere konkret for den enkelte graviditet

Tillykke med graviditeten

Tak skal du have

Er hvert køn er velkommen, ingen tvivl om det! Har bare hørt aaaalle mulige historier om det her med drenge celler som svømmer hurtigere og for at få en pige skal man helst dyrke sex 3 dage før ÆL osv

Så var nysgerrig efter at høre hvad andre har oplevet

Men overtal af drenge, det er der. Ikke meget, men lidt hihi

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg har hørt at der er omkring 70% chance for at få et barn af samme køn som man har i forvejen...

Wow 70% - det godt nok et højt procenttal

Hvorfor mon det er sådan, ka du huske om du har læst det ?

Tak for dit svar

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Er der ingen som har egne erfaringer?

Hvad fik i i forhold til hvornår i sexede, kan i huske det ?

Ku være sjovt at lave en lille tråd om det

Anmeld

17. april 2012

Muffinmus

åh, det er vist noget kompliceret noget.

Der er nemlig noget med at at hvis man har en dreng først er der f.eks lidt højere odds for at abortere pigefoster bagefter i en ny gravidtet, indtil kroppen har stabiliseret et eller andet. Så derfor får en lille smule flere drenge efter de har fået en dreng i forvejen.

Men med sex som i har haft det kan det være hip som hap svømmemæssigt, fordi i aner jo ikke hvilet sædceller der har nået ægget først, om det er den før æl eller lige efter æl.Så den er svær at svare på.

Her har det været sådan her:

Abort-sex ved æl

dreng-sex ved æl

abort-sex før æl

pige-sex før æl

pige-sex før æl

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

åh, det er vist noget kompliceret noget.

Der er nemlig noget med at at hvis man har en dreng først er der f.eks lidt højere odds for at abortere pigefoster bagefter i en ny gravidtet, indtil kroppen har stabiliseret et eller andet. Så derfor får en lille smule flere drenge efter de har fået en dreng i forvejen.

Men med sex som i har haft det kan det være hip som hap svømmemæssigt, fordi i aner jo ikke hvilet sædceller der har nået ægget først, om det er den før æl eller lige efter æl.Så den er svær at svare på.

Her har det været sådan her:

Abort-sex ved æl

dreng-sex ved æl

abort-sex før æl

pige-sex før æl

pige-sex før æl

Mange tak for dit svar :-) vi må se hvad det bliver til og tillykke med nr 3 :-)

Anmeld

17. april 2012

FogL

ehh.. den er vel 50/50?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.