Hvilken tvillinge/søskendevogn har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

GitteC78

Vi har en Carena double swing som vi er super glade for. Vi har en pige på 6 uger og en dreng på snart 19 mdr.

Den koster 2700 kr plus lift 700 kr. En billig klapvogn men super god.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

CA

Valle81 skriver:

Den er super nem at komme rundt med. Den kan vende på en femøre, er let at køre med. Den ene kan sagtens sove mens den anden sidder osv.

Den er ikke så bred, og man kan få den gennem en alm hoveddør.

Vi har en renault clio sport Tourer og der kan den være i bagagerummet, hvis man pakker den lidt opfindsomt sammen:0)

Lækkert den kan vær i bilen og gå gennem alm. hoveddør! 

Anmeld

16. april 2012

CA

GitteC78 skriver:

Vi har en Carena double swing som vi er super glade for. Vi har en pige på 6 uger og en dreng på snart 19 mdr.

Den koster 2700 kr plus lift 700 kr. En billig klapvogn men super god.

Hvor har i købt den henne? Kender ikke mærket. Den ser super fed ud - og ka godt li prisen

Er den nem at komme rundt med og få ind i bagagerummet? 

Den lift i har købt til, er det barnevognskassen, så det man køber oprindeligt er 2 klapvognssæder? Kan klapvognsdelen ligges ned. Og kan sæderne vendes i samme retning? (Har googlet lidt og er lidt forvirret af billederne) 

Anmeld

16. april 2012

mustafa ali can

jeg har en basson duo den er jeg glad for da er 1.5 år mellem mine og nem at pakke og er ikke dyrt i pris jeg købte regnslag insektnet pudsletaske og en lift til ialt 3000 da den var på tilbud og den er fra 2010 nem at køre med

Anmeld

16. april 2012

GitteC78

Carina87 skriver:

Hvor har i købt den henne? Kender ikke mærket. Den ser super fed ud - og ka godt li prisen

Er den nem at komme rundt med og få ind i bagagerummet? 

Den lift i har købt til, er det barnevognskassen, så det man køber oprindeligt er 2 klapvognssæder? Kan klapvognsdelen ligges ned. Og kan sæderne vendes i samme retning? (Har googlet lidt og er lidt forvirret af billederne) 

Vi har købt den i Ønskebørn. Ham i butikken anbefalede den, da vi søgte en søskendklapvogn.

Ja det er super nem at køre rundt med. Den er meget let og er lidt bredere end en alm. barnevogn. Vi har en stationcar og der er masse plads når den er derinde. Man skal hive i håndtagene som ved en barnevogn og er nemt at slå sammen.

Liften er en hård lift, som man sætter fast på stativet. Jeg bruger liften hvis vi skal på besøg, nemt at tage af og sætte på. Ja man køber vognen med 2 sæder og tilkøber liften. Liften vender med front hen mod mig, sædet kigger barnet frem ad. Jeg mener sædet kan ligge helt ned.

Anmeld

16. april 2012

sarahb

Urban jungle mountain jungle duo.
Super fed, lækker, praktisk, nem at slå sammen og køre med.
Jeg elsker den!!!

Anmeld

16. april 2012

Silas&Mille

Vi har en mage til den du kan se på linket.

http://www.guloggratis.dk/bornetransport/klapvogn/carena/annonce/14810682-carena-double-swing-soeskendevogn

Den er super lækker at kører med.

Anmeld

23. april 2012

Valle81

Carina87 skriver:

Vi venter os barn nr. 2 til oktober. Johannes vil være 21 mdr. når den lille kommer.

Johannes går i dagpleje, og jeg skal hver dag under barsel gå ham i dagpleje ca. 12 km. i alt dagligt. Derudover vil der også være brug for vognen, til forskellige udflugter og indkøbsture, hvor de begge kan sidde/ligge.

Jeg synes ikke Johannes er gammel nok til ståbræt, og jeg bryder mig ikke om søskendesædet ovenpå barnevognen. Der skal selvfølgelig være mulighed for, at den mindste kan ligge ned.

Hvilken løsning har i fundet hjemme hos jer? 

Her:0)

Vi har faktisk besluttet at sælge vores til efteråret. Ville lige skrive hvis d var interesseret:0)

Christina

Anmeld

24. april 2012

CA

Valle81 skriver:

Her:0)

Vi har faktisk besluttet at sælge vores til efteråret. Ville lige skrive hvis d var interesseret:0)

Christina

Tak for tilbudet, men har (næsten)besluttet os for carenaen 

Anmeld

4. september 2012

CA

Carina87 skriver:

Tak for tilbudet, men har (næsten)besluttet os for carenaen 

Er jeres stadig til salg? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.