Hvilken tvillinge/søskendevogn har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.189 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. april 2012

CA

Vi venter os barn nr. 2 til oktober. Johannes vil være 21 mdr. når den lille kommer.

Johannes går i dagpleje, og jeg skal hver dag under barsel gå ham i dagpleje ca. 12 km. i alt dagligt. Derudover vil der også være brug for vognen, til forskellige udflugter og indkøbsture, hvor de begge kan sidde/ligge.

Jeg synes ikke Johannes er gammel nok til ståbræt, og jeg bryder mig ikke om søskendesædet ovenpå barnevognen. Der skal selvfølgelig være mulighed for, at den mindste kan ligge ned.

Hvilken løsning har i fundet hjemme hos jer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Hvem?

Carina87 skriver:

Vi venter os barn nr. 2 til oktober. Johannes vil være 21 mdr. når den lille kommer.

Johannes går i dagpleje, og jeg skal hver dag under barsel gå ham i dagpleje ca. 12 km. i alt dagligt. Derudover vil der også være brug for vognen, til forskellige udflugter og indkøbsture, hvor de begge kan sidde/ligge.

Jeg synes ikke Johannes er gammel nok til ståbræt, og jeg bryder mig ikke om søskendesædet ovenpå barnevognen. Der skal selvfølgelig være mulighed for, at den mindste kan ligge ned.

Hvilken løsning har i fundet hjemme hos jer? 

Denne, dog bare i helt sort

Emmajlunga city twin cross

Anmeld

16. april 2012

CA

Hvem? skriver:

Tak for svar 

Den ser lækker ud! Hvordan er den at komme rundt i butikker med? Og få pakket i bilen? 

Fungerer det godt hos jer, at den mindste har kunnet sove mens den store har siddet ved siden af? 

Anmeld

16. april 2012

Valle81

Hvem? skriver:

Den har vi også, vores er bare i farven mocca:0)

Fantastisk vogn

Anmeld

16. april 2012

Hvem?

Carina87 skriver:

Tak for svar 

Den ser lækker ud! Hvordan er den at komme rundt i butikker med? Og få pakket i bilen? 

Fungerer det godt hos jer, at den mindste har kunnet sove mens den store har siddet ved siden af? 

Nu er det sjældent vi er i butikker, bor laaaaangt ude på landet, så den er mest brugt til skovture eller lange gåture.

Jeps, sæderne er uafhængige af hinanden og jeg købte en blød doulift med, som lillebror kunne lægge og putte, mens storebror sad ved siden af, super smart

Og den er meget nem at smide bag i bilen

Anmeld

16. april 2012

CA

Tak for svar Kan ikke lige kopiere, men vil gerne stille dig de samme spørgsmål som jeg gav "hvem?".

Anmeld

16. april 2012

CA

Hvem? skriver:

Nu er det sjældent vi er i butikker, bor laaaaangt ude på landet, så den er mest brugt til skovture eller lange gåture.

Jeps, sæderne er uafhængige af hinanden og jeg købte en blød doulift med, som lillebror kunne lægge og putte, mens storebror sad ved siden af, super smart

Og den er meget nem at smide bag i bilen

Lækkert at den også kan bruges til skovture, for det glemte jeg at spørge om 

Hvilken bil har I? 

Anmeld

16. april 2012

Hvem?

Carina87 skriver:

Lækkert at den også kan bruges til skovture, for det glemte jeg at spørge om 

Hvilken bil har I? 

Uh, vi har en stor 7 pers, som vi har pillet de to bagerste sæder ud, så vi har kæmpe bagagerum, men den kan også være i en alm. passat stc.car

Anmeld

16. april 2012

Valle81

Carina87 skriver:

Tak for svar Kan ikke lige kopiere, men vil gerne stille dig de samme spørgsmål som jeg gav "hvem?".

Den er super nem at komme rundt med. Den kan vende på en femøre, er let at køre med. Den ene kan sagtens sove mens den anden sidder osv.

Den er ikke så bred, og man kan få den gennem en alm hoveddør.

Vi har en renault clio sport Tourer og der kan den være i bagagerummet, hvis man pakker den lidt opfindsomt sammen:0)

Anmeld

16. april 2012

CA

Hvem? skriver:

Uh, vi har en stor 7 pers, som vi har pillet de to bagerste sæder ud, så vi har kæmpe bagagerum, men den kan også være i en alm. passat stc.car

Fedt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.