Anonym skriver:
Sagen er den, at min kæreste og jeg gik i gang med pb for et halvt år siden, hvor jeg smed mine p-piller (han er 25 og jeg er 23..)
I de første 3 måneder efter mit stop med p-piller fik jeg faktisk slet ikke tante rød på besøg - var også ved lægen for at høre omkring dette, men det var helt normalt. Efterfølgende fik jeg det så den 24.01.12 og igen den 29.02.12, og lige siden har vi så sexet hver 2. dag, men men men... Den 17.03.12-19.03.12 havde jeg så et par pletblødninger, men det tog jeg ikke som noget specielt.. Min mens udeblev, og jeg troede rent faktisk, at den var her denne gang.. Har taget et par tests, senest for 3 dage siden, men har bare fået en lang næse hver gang, hmf! OG jeg har stadig ikke fået det!!!
Har det måske været min mens, jeg har oplevet den 17.03.12? Jeg bløder næsten aldrig særlig meget, og det varer også kun 3-4 dage, men synes bare, at det var ret hurtig efter den sidste mens..
Er der nogle, der har oplevet det samme eller måske ved lidt om, hvad der sker? Er så forvirret, og jeg gider egentlig ikke til lægen med det, for hvad skal han sige til det? At jeg bare skal give det tid - lettere sagt end gjort..
Kan mærke, at mit humør er rigtig dårligt for tiden, fordi min mens udebliver så længe, så jeg går og har forhåbninger om, at det er lykkes at blive gravid, men ak... Det sker ikke...
Har egentlig bare brug for at komme ud med alle min frustrationer og høre, om andre har stået i samme situation, hm...
jeg har taget p-piller i 7 år inden jeg smed dem..
det jeg lærte var at mens er ret så ureglmessigt det første stykke tid og derfor bliver man tit ret fustreret og irriteret..
de er bare nød til at give det tid og ellers ha en masse sex..
men husk på, jo mere i prøver jo mere skuffet bliver ud.. hvis nu du prøver ikke at tænke for meget over det(jeg ved det er svært) så bliver du ikke så skuffet og så kommer det helt af sig selv.. 
det gjorde det for mig..