UPS!!! - burde man....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. april 2009

heaven

komme solcreme på ungerne nu?? kom lige til at tænke på det, nu det har været så godt vejr, og jeg har en total udedreng....

Jannie - flov pædagog...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2009

Loggidut

guuuuud...du siger i grunden noget...ja det burde man måske overveje...hmmm...det har jeg da slet ikke haft i tankerne

Anmeld

11. april 2009

Nadi

Jeg ville kun komme det på hvis han opholder sig direkte i solen mellem 12-15 og det virkelig bager ned fra oven. Ellers ville jeg ikke!

Tror heller ikke Olivers dp-mor smørre ungerne ind endnu.

Anmeld

11. april 2009

linemus

Hvis I er ude midt på dagen i solen i længere tid, så ville jeg helt klart gøre det nu.

Vi var på legeplads i torsdags med madpakker, og mit ansigt kogte pænt da vi kom hjem, så jeg fik temmelig dårlig samvittighed overfor børnene. Så fredag blev de smurt ind, da vi var ude det meste af dagen. Hellere for meget end for lidt. Og husk en hat, hvis det er for varmt til hue.

Anmeld

11. april 2009

Susan1978

ja jeg tænkte faktisk også på det igår da jeg fik set mig selv i bæret efter en dag ude, var jeg blevet godt rød på næsen og kom i tanke om at Emil havde rendt rundt uden hue og solcreme..

Men jeg sad også lige i solen og skvadrede med min veninde i middagssolen og der sov Emil heldigvis.

men ja jeg smurte også begge unger ind i dag.. bare for at være på den sikre side.. og da det har blæst lidt i dag, fik Emil sin tynde hue (hjelm) på.

Anmeld

11. april 2009

Kaufie

Det er en svær tid - for flyverdragten er vel for varm - men jeg synes også det er lidt lidt med en jakke. Specielt når nu knægten af og til sidder/ligger på jorden. Er regnbukser så ok?

Han har haft en total grøn fleeceagtig dragt med hue på idag - men de andre dage har det godt nok været flyverdragten - og så bare body og lange underhylere indenunder.....

............og ingen solcreme

Anmeld

11. april 2009

Susan1978

Jeg synes det der termo tøj har været ret godt i dag, da det har blæst en del herude på det bare bøhland-..

Anmeld

12. april 2009

Nadi

Oliver har bare termotøj på. Dp'en har sendt flyverdragten med Oliver hjem for hun synes det er for varmt til dem, men jorden er stadig kold og vinden kan også godt ta til, så her er det også termo tøjet der er fundet frem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.