Gaia skriver:
Hatten af for at du kan have din dreng hjemme samtidig med at du er høj høj gravid. Jeg har selv termin på fredag og ville absolut ikke kunne holde til at have min satter gående hjemme. Puha det ville være for hårdt. Her gør det også ondt i tide og utide og de natlige besæg på wc samt plukveerne som ved overanstrengelse ( læs; bare lave lidt) gør ondt..ja så glæder jeg mig også til bebs kommer. Håber du har din baby snart. Prøv at slappe af og hvile det du kan. Pøj pøj
hehe tak skal du have

min mor syntes også jeg var gal da vi fortalte hende at vi havde ham hjemme, smill men det går rigtigt godt, og han er en god dreng der meget gerne vil hjælpe til med alt!

det er bare når han bliver træt selv eller lige får en omgang overgearing hehe, så er der ballade på programmet og så er det at det kan være en kamp uden lige hehe .
men min mor er selv gammel dagplejemor så kan huske fra da jeg var barn og hun passede dem hvordan og hvorledes når der var 4 børn at have styr på
så selvom jeg er højgravid er det en glæde hver dag at kan bruge sammen med ham
vi bruger typisk en dag således:
morgen omkring kl 7:30 vågner vi
så spiser vi morgenmad og ser lige lidt morgen tegnefilm
så går vi typisk en tur til svømmehallen, legestuen, biblioteket eller hvad vi nu kan finde på

hjem og sove middagslur omkring kl 13,
op igen kl 15 ca
så tegner vi typisk og har jeg noget rengøring eller andet laver jeg de og imens leger han bare med sit lejetøj eller katten haha
kl 18 spiser vi mad
og så er det ellers bare hygge og leg til kl 20 og så er det godnat
så vi har sådan en fast rytme hver dag
det er kun hvis jeg virkelig har ondt eller vejret er extremt ØV at vi holder os hjemme hele dagen, for vi har kun vores ben og bus så man er lidt afhænhig af vejret