kan snart ik mere ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

MorTil4<3

LR85 skriver:

Det er da fantastisk a have sit barn hjemme. 

Og ved selv hvor hårdt det er a have en 2-årig hjemme, bare i weekenderne. 

Men sys virkelig du skal lægge dig med dit barn eller bare når han sover. Ellers overlever man jo ikke 

hehe jaaa jeg er bare så dårlig til at vågne rigtigt op igen bagefter hehe , så er jeg mere træt syntes jeg hehe . .
har aldrig været gode til at tage morfare hehe, for knægten sover ellers nemt 2 timer til middag, så det burde jo være godt . .
må hellere prøve i morgen om det ikk kan lade sig gøre hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Gaia

Hatten af for at du kan have din dreng hjemme samtidig med at du er høj høj gravid. Jeg har selv termin på fredag og ville absolut ikke kunne holde til at have min satter gående hjemme. Puha det ville være for hårdt. Her gør det også ondt i tide og utide og de natlige besæg på wc samt plukveerne som ved overanstrengelse ( læs; bare lave lidt) gør ondt..ja så glæder jeg mig også til bebs kommer. Håber du har din baby snart. Prøv at slappe af og hvile det du kan. Pøj pøj 

Anmeld

16. april 2012

MorTil4<3

Gaia skriver:

Hatten af for at du kan have din dreng hjemme samtidig med at du er høj høj gravid. Jeg har selv termin på fredag og ville absolut ikke kunne holde til at have min satter gående hjemme. Puha det ville være for hårdt. Her gør det også ondt i tide og utide og de natlige besæg på wc samt plukveerne som ved overanstrengelse ( læs; bare lave lidt) gør ondt..ja så glæder jeg mig også til bebs kommer. Håber du har din baby snart. Prøv at slappe af og hvile det du kan. Pøj pøj 

hehe tak skal du have
min mor syntes også jeg var gal da vi fortalte hende at vi havde ham hjemme, smill men det går rigtigt godt, og han er en god dreng der meget gerne vil hjælpe til med alt!
det er bare når han bliver træt selv eller lige får en omgang overgearing hehe, så er der ballade på programmet og så er det at det kan være en kamp uden lige hehe .
men min mor er selv gammel dagplejemor så kan huske fra da jeg var barn og hun passede dem hvordan og hvorledes når der var 4 børn at have styr på
så selvom jeg er højgravid er det en glæde hver dag at kan bruge sammen med ham

vi bruger typisk en dag således:

morgen omkring kl 7:30 vågner vi
så spiser vi morgenmad og ser lige lidt morgen tegnefilm
så går vi typisk en tur til svømmehallen, legestuen, biblioteket eller hvad vi nu kan finde på
hjem og sove middagslur omkring kl 13,
op igen kl 15 ca
så tegner vi typisk og har jeg noget rengøring eller andet laver jeg de og imens leger han bare med sit lejetøj eller katten haha
kl 18 spiser vi mad
og så er det ellers bare hygge og leg til kl 20 og så er det godnat

så vi har sådan en fast rytme hver dag
det er kun hvis jeg virkelig har ondt eller vejret er extremt ØV at vi holder os hjemme hele dagen, for vi har kun vores ben og bus så man er lidt afhænhig af vejret

Anmeld

16. april 2012

Gaia

Lyder rigtig godt men hvordan så når babyen kommer? Bliver det så ik vanskeligt med svømmehal, bib osv med et lille barn der skal ammes, pusles osv. Det tager unægteligt noget tid fra aktiviteternemed sønnen. Så af nysgerrighed, hvordan vil i gør der

Anmeld

17. april 2012

MariaJ

Det lyder godt nok hårdt. Er der ingen mulighed for at din mand kan få lidt mere fri, nu hvor du er så tæt på termin? Eller har I familie eller venner, der kan aflaste lidt? Er der ikke en, der kan tage din søn med en tur på biblioteket eller i svømmehallen eller de aktiviteter du plejer at lave med ham, så du kan tage en lur imens.

Jeg synes det lyder som et rigtig hårdt program for dig. En ting er at du dit barn hjemme, men det må være hårdt når din mand også er så meget væk. Jeg ville ikke kunne klare det uden hjælp. Jeg ville så heller ikke prioritere at rydde op og gøre rent. Det må da virkelig tappe dig unødvendigt meget for energi. Kan du ikke lade rod være rod her til sidst eller evt. få nogen til at komme og hjælpe dig lidt med det praktiske.

Anmeld

17. april 2012

MorTil4<3

Gaia skriver:

Lyder rigtig godt men hvordan så når babyen kommer? Bliver det så ik vanskeligt med svømmehal, bib osv med et lille barn der skal ammes, pusles osv. Det tager unægteligt noget tid fra aktiviteternemed sønnen. Så af nysgerrighed, hvordan vil i gør der

jo og nej for vi har købt en søskend vogn så det er jo bare et barn mere der skal med faktisk
og han er så stor nu storebror så han kan godt forstå når han ikk må det eller det foreksembel i svømmehallen
og ellers er det jo bare og tænke på hvordan klare dagplejemoren det ?
og hvis hun så kan , jaaaa hvorfor så ikk også os ?

Anmeld

17. april 2012

MorTil4<3

MariaJ skriver:

Det lyder godt nok hårdt. Er der ingen mulighed for at din mand kan få lidt mere fri, nu hvor du er så tæt på termin? Eller har I familie eller venner, der kan aflaste lidt? Er der ikke en, der kan tage din søn med en tur på biblioteket eller i svømmehallen eller de aktiviteter du plejer at lave med ham, så du kan tage en lur imens.

Jeg synes det lyder som et rigtig hårdt program for dig. En ting er at du dit barn hjemme, men det må være hårdt når din mand også er så meget væk. Jeg ville ikke kunne klare det uden hjælp. Jeg ville så heller ikke prioritere at rydde op og gøre rent. Det må da virkelig tappe dig unødvendigt meget for energi. Kan du ikke lade rod være rod her til sidst eller evt. få nogen til at komme og hjælpe dig lidt med det praktiske.

det kan han ikk nej desværre han kan først få fri når jeg har født, så får han en uge og så er det tilbage igen ,
det er desværre et nyt job, så han passer godt på det . .

nej familie er ikk en mulighed, da jeg bor i Næstved og hele vores familie bor på vestlolland, MEN har dog væbnet mig med en veninde der kommer nogen dage og hjælper lige når han er født, så jeg lige kan få lidt energi opladt igen

Anmeld

17. april 2012

MariaJ

MilleMus1988 skriver:

det kan han ikk nej desværre han kan først få fri når jeg har født, så får han en uge og så er det tilbage igen ,
det er desværre et nyt job, så han passer godt på det . .

nej familie er ikk en mulighed, da jeg bor i Næstved og hele vores familie bor på vestlolland, MEN har dog væbnet mig med en veninde der kommer nogen dage og hjælper lige når han er født, så jeg lige kan få lidt energi opladt igen

Det lyder i hvert fald som om du godt kunne have brug for en hjælpende hånd, og det er altså min erfaring at folk faktisk er hjælpsomme og godt kan forstå, hvis en højgravid ikke helt orker det man plejer. Godt du har din veninde til efter fødslen .

Anmeld

17. april 2012

MorTil4<3

MariaJ skriver:

Det lyder i hvert fald som om du godt kunne have brug for en hjælpende hånd, og det er altså min erfaring at folk faktisk er hjælpsomme og godt kan forstå, hvis en højgravid ikke helt orker det man plejer. Godt du har din veninde til efter fødslen .

hehe jaa de ville såmænd også gerne alle sammen, men når man bor så langt fra hinanden er det ikk bare sådan for dem at komme op
men man må bare bide i det sure æble og panden højt

ville bare gerne snart gå i fødsel , nu hedder det 40+3 og han ligger stadig lunt og godt åbenbart hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.