kan snart ik mere ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. april 2012

MorTil4<3

er idag 40+2 .
jeg har ondt og jeg er træt, jeg er så TRÆT!

min mand er på job hver dag, og tager afsted kl 9 om morgenen og er først hjemme lidt i midnat , puuuuu

jeg føler bare jeg trænger til ro og til at sove en masse energi ind til den her fødsel, men det bliver kun til mellm 7-8 timer om natten med afbrudt søvn 4-5 gange fordi ens blære er ved at spring

min jordmoder eller læge vil intet gøre for at hjælpe før jeg er 41+3 i næste uge

jeg gør alt hvad jeg kan hver eneste dag for at prøve at sætte det igang, stærk mad, lange gårture, rengøre og ja jeg fiser rundt . .

men lige fedt hjælper det snøft

vil så gerne snart kunne rejse mig fra sofaen uden smerter! åhh

og oven i hatten hæmorider OG svamp har man også skrabet til sig de sidste dage!! ÆJJ jamen tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har du prøvet bare at slappe af?? Tage et dejligt langt varmt bad og bagefter smidt dig på sofaen og lave ik noget? Har hørt det også ka virke... Håber der snart sker noget! Vh stine

Anmeld

16. april 2012

MorTil4<3

StineW79 skriver:

Har du prøvet bare at slappe af?? Tage et dejligt langt varmt bad og bagefter smidt dig på sofaen og lave ik noget? Har hørt det også ka virke... Håber der snart sker noget! Vh stine

hehe kunne være degligt, men problemet er at jeg har en utidig knægt på knap 2 år som lige prøver at styre det hele herhjemme hehe , så når han sover bruger jeg chancen til at gøre lidt rent inden at han så starter forfra igen hehe . .

Anmeld

16. april 2012

StineW79

MilleMus1988 skriver:

hehe kunne være degligt, men problemet er at jeg har en utidig knægt på knap 2 år som lige prøver at styre det hele herhjemme hehe , så når han sover bruger jeg chancen til at gøre lidt rent inden at han så starter forfra igen hehe . .

Hva så mens han er afsted i dp/ vuggestue? Her er jeg forlængst begyndt at smide mig på sofaen og lade rod være rod... Her ska der dog helst gå et par mdr inden better fisen kommer! Vh stine

Anmeld

16. april 2012

2721

16. april 2012

MorTil4<3

StineW79 skriver:

Hva så mens han er afsted i dp/ vuggestue? Her er jeg forlængst begyndt at smide mig på sofaen og lade rod være rod... Her ska der dog helst gå et par mdr inden better fisen kommer! Vh stine

tjaa det er så det største, han går IKKE i DP

sååå det kan ikk rigtigt bruges hehe

Anmeld

16. april 2012

StineW79

MilleMus1988 skriver:

tjaa det er så det største, han går IKKE i DP

sååå det kan ikk rigtigt bruges hehe

Nej så er der ik meget tid til at slappe! Vh stine

Anmeld

16. april 2012

LR85

Det må da virkelig være hårdt når du har din søn hjemme. Hvorfor er han ikke afsted? 

Nå men sys da virkelug du skal sove når han gør. Her lægger jeg mig ind med ham (min er også 2 år og er i 35 uge). 

Så sover vi gerne 1-2 timer sammen. Det er vildt hyggeligt og praktisk samtidig. 

Jeg kan sagtens rydde op fra morgenmad og lign mens han er vågen. Han synes jo bare det er en leg a sidde i sengen mens jeg tager sengetøj af og elsker a gå med ud og sætte det over i vaskehuset. 

Anmeld

16. april 2012

MorTil4<3

LR85 skriver:

Det må da virkelig være hårdt når du har din søn hjemme. Hvorfor er han ikke afsted? 

Nå men sys da virkelug du skal sove når han gør. Her lægger jeg mig ind med ham (min er også 2 år og er i 35 uge). 

Så sover vi gerne 1-2 timer sammen. Det er vildt hyggeligt og praktisk samtidig. 

Jeg kan sagtens rydde op fra morgenmad og lign mens han er vågen. Han synes jo bare det er en leg a sidde i sengen mens jeg tager sengetøj af og elsker a gå med ud og sætte det over i vaskehuset. 

vores dagplejemor gik på pension, og da vi ikk kunne få en dagplejemor tæt nok på os valgte vi at stoppe hans plads. .

og plus fordi når jeg alligevel gik hjemme ville det jo være fint nok,
der har heller intet været før nu hvor jeg er så tæt på fødsel, ellers har jeg sagtens kunne have ham hjemme og hygge uden problemer

Anmeld

16. april 2012

LR85

MilleMus1988 skriver:

vores dagplejemor gik på pension, og da vi ikk kunne få en dagplejemor tæt nok på os valgte vi at stoppe hans plads. .

og plus fordi når jeg alligevel gik hjemme ville det jo være fint nok,
der har heller intet været før nu hvor jeg er så tæt på fødsel, ellers har jeg sagtens kunne have ham hjemme og hygge uden problemer

Det er da fantastisk a have sit barn hjemme. 

Og ved selv hvor hårdt det er a have en 2-årig hjemme, bare i weekenderne. 

Men sys virkelig du skal lægge dig med dit barn eller bare når han sover. Ellers overlever man jo ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.